Jeg kommer å skapsnokerSkal prøve å spare de til barseltiden, hvis ikke mannen gjør det han kan best. Skapsnoker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer å skapsnokerSkal prøve å spare de til barseltiden, hvis ikke mannen gjør det han kan best. Skapsnoker![]()
Sendes hjem kl 20Begynner jo å bli sent
Synes dere er heldige jeg i grunnJeg blir så irritert
Da får du kjøre ditJa men jeg har så lyst på McDonald's å grøt![]()
Er jo noen som bare ikke sover å ja :/ men vi trodde ikke at hun var plagetÅja. Vår liker visst bare ikke å sove. Våkner mye og ofte. Reiser seg opp og roer seg sjelden før hun får ligge med oss
Du er hjertlig velkommenJeg kommer å skapsnoker
Så hyggeligDu er hjertlig velkommen![]()
Ja er vel kanskje det. Men jeg har aldri likt å få besøk uten at folk sier ifra. Noe jeg så klart har gitt beskjed om. Jeg respekterer meningene og holdninger hans. Da må han respektere at jeg vil ha beskjed eller spørsmål om det passer at han kommerSynes dere er heldige jeg i grunn
Kan hende jeg må detDa får du kjøre dit![]()
Er litt snørrete jeg å merker jegKan se sånn ut ja, har vært snørrete i dag. Ellers i fin form da
Det ble så jeg bakte boller, 24 med sjokoladebit i midten og 20 uten![]()
Vi har jo en morfar som er død og en mormor langt borte, en svigerfar som ikke er frisk så jeg jeg synes dere er det jaJa er vel kanskje det. Men jeg har aldri likt å få besøk uten at folk sier ifra. Noe jeg så klart har gitt beskjed om. Jeg respekterer meningene og holdninger hans. Da må han respektere at jeg vil ha beskjed eller spørsmål om det passer at han kommer
Oii så koseligHelt topp
Fikk overraskende besøk av min pappaikke sett han siden juni...
Jaaa takk
Haha. Crawings?Ja men jeg har så lyst på McDonald's å grøt![]()
Ja det skjønner jeg absoluttVi har jo en morfar som er død og en mormor langt borte, en svigerfar som ikke er frisk så jeg jeg synes dere er det ja
Forstår deg så altfor godt!Jeg blir så irritert
Fikk plutselig lyst på det vertfallHaha. Crawings?
Er det langt?Kan hende jeg må det
NeiEr det langt?