Send over litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Send over litt
Det er så godtMannen lager vafler![]()
Det hørtes godt ut!!Mannen lager vafler![]()
Det høres ut som min pappa... Bare at han er ikke helt god, så det beste er å bare jatte med. Heldigvis ikke hver uke, heller 1 gang i måneden.Begynner å kjenne meg lei på at svigerfar kommer på overraskelse besøk 1 gang i uka ca
Når endret seg da?Nei skjønner hva du mener. Var sånn her å
Skal prøve å spare de til barseltiden, hvis ikke mannen gjør det han kan best. SkapsnokerSend over litt
Nam namMannen lager vafler![]()
Det er så godt
Ja men jeg har så lyst på McDonald's å grøtDet hørtes godt ut!!
Jeg blir så irritertDet høres ut som min pappa... Bare at han er ikke helt god, så det beste er å bare jatte med. Heldigvis ikke hver uke, heller 1 gang i måneden.
HeldiggrisMannen lager vafler![]()
når hun begynte å soveNår endret seg da?
Ja det blir diggNam nam![]()
Begynner jo å bli sentFår snart sende hjem kompiseb til kb tenker jeg
Stemmer. Hvorfor gikk dere dit? Hva var galt?når hun begynte å sovemen vi gikk til refloksologen å da ble det bra
Ja det blir digg![]()
Viste seg å være magen. Hadde 2 behandlinger og kutta ut laktoseStemmer. Hvorfor gikk dere dit? Hva var galt?
Hehe det hørtes i grunn gøy ut jaEr i grunn veldig underholdende å passe hunden til mamma, som ikke er vant til katt i det hele tatt. Vi har katt![]()
Åja. Vår liker visst bare ikke å sove. Våkner mye og ofte. Reiser seg opp og roer seg sjelden før hun får ligge med ossViste seg å være magen. Hadde 2 behandlinger og kutta ut laktose