Det blir gøy!Klart det søta ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir gøy!Klart det søta ❤
Det gikk rasktVi er i mål
Å ja så absoluttDet blir gøy!
Har trøstet È som fikk rota virus vaksine i dag og var vondt i magen. Nå skal jeg pumpe litt og vinne 333 milionerHva gjør dere i kveld ??
God natt hopeNatta ! Nå er det bra
Stakkars lilleHar trøstet È som fikk rota virus vaksine i dag og var vondt i magen. Nå skal jeg pumpe litt og vinne 333 milioner![]()
Vi har klart det med en halvtimes marginAh. Så vi er nært?
Mannen har influensa og jeg ble dårlig som ga utslag på puppen er tydeligvis :/ jeg amma første i 13 mnd og hadde ingen brystbetennelse. Håper dette er første og siste!Auda, brystbetennelse hørtes ikke godt ut.
Jeg har ammet 2,5 barn nå (yngste er jo ikke ferdig ammet enda) og bank i bordet, ingen betennelse enda
Ja jeg har nok detDa har du nok klatret litt på lista![]()
Å Huff. Det er grusomt!Jeg må holde hodet fast med hendene mine når jeg skal reise meg og gå på do. Det er så vondt! :O og det med å snu seg ja! Eller gjespe. Au au!
Jeg tror ærlig talt ikke jeg har vær så her syk siden jeg hadde spysjuka for flere år siden :O
Minste er 8 uker og eldste er 4Takk!
Haha, hvor gammel er hun blitt nå? Er vel fort sånn at de små alltid vokser kjapt.. Plutselig er de konfirmanter![]()
Huff stakkars :-(Jastakkars han gråter så sårt...
Sov godtNatta ! Nå er det bra
Ikke verst altsåVi har klart det med en halvtimes margin
Ånei har du fått det ??Mannen har influensa og jeg ble dårlig som ga utslag på puppen er tydeligvis :/ jeg amma første i 13 mnd og hadde ingen brystbetennelse. Håper dette er første og siste!
Jeg så senkveld og bar bebisHvor ble alle av
Så braVi har klart det med en halvtimes margin
Håper jeg føler meg bedre imorgen så jeg klarer å ihvertfall sitte oppreistÅ Huff. Det er grusomt!
Håper medisinen virker fort
Det er godkjentJeg så senkveld og bar bebis