Ja det var et veldig hopp... Spennende på neste oppdatering da..
19
Men det var korrekte tall
de 15 ble fult opp av 16 som nå rett nok har falt til 13 men fortsatt! Dette kan gå veien det altså!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var et veldig hopp... Spennende på neste oppdatering da..
19
Ja er detStilig mønster
Hva teller dere mot?
Du bør ta turen en gang![]()
Ja er det
Er vist mange timer foran YouTube for å lære det da![]()
Huff, ikke lett når det er sånn.Det er fredagsmaten ja.
og ble ekstra verdifull som fredagsmat i den perioden da mannen jobbet så mye, at fredagstaco = pappa kommer hjem for å spise med oss (som ikke skjedde hver uke. Ikke bare ikke hver fredag, men ikke hver uke i det hele tatt)
Oj! Det gikk jo superfort! Så braDen kom i sag!!! Tusen hjertelig takk.
Aha. Artig når det tar avJeg spurte hvor mange som ble med på å ta i alle fall 20 av de innleggene som sto igjen sånn at vi skulle komme LITT nærmere i alle fall
Det tok litt av og vi kan faktisk klare det
Usj. Vært plaga med hals du?Jeg har tatt flere ganger
Hvorfor ikke senga?Blir jaggu sofa inatt og. Knaske litt smertestillende og be om at jeg får sove litt inatt![]()
Huff, ikke lett når det er sånn.
Godt han får hvert hjemme til middag nå da![]()
Blir jaggu sofa inatt og. Knaske litt smertestillende og be om at jeg får sove litt inatt![]()
Hvorfor sofa ?Blir jaggu sofa inatt og. Knaske litt smertestillende og be om at jeg får sove litt inatt![]()
God bedrin g søtaBlir jaggu sofa inatt og. Knaske litt smertestillende og be om at jeg får sove litt inatt![]()
Vil ikke ligge på samme rom som gubben og lillejenta mi når jeg er så sykHvorfor ikke senga?
Nja testes når jeg har ørevondtUsj. Vært plaga med hals du?
Er syk. Så vil ikke ligge der inne når formen min er så dårlig. Gubben og lille LJ er på samme romSofa? Hvorfor? :/
Er syk. Så vil ikke smitte de. :/Hvorfor sofa ?
Tusen takk♡♡God bedrin g søta