Har fri idag. Mannen har siste feriedag heldigvis. Nå sitter vi på legesenteret. Måtte få meg akuttime. Alt gjør bare skikkelig skikkelig vondtHøres lurt ut også holder du deg hjemme imorgen! Skal mannen på jobb imorgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fri idag. Mannen har siste feriedag heldigvis. Nå sitter vi på legesenteret. Måtte få meg akuttime. Alt gjør bare skikkelig skikkelig vondtHøres lurt ut også holder du deg hjemme imorgen! Skal mannen på jobb imorgen?
Regner med du har den over helgaGleder meg til pakke!!!
Så nå sitter jeg på legekontoret og venter på akuttimen minUff stakkars deg
Vwnter på kengubarnet
Så bra daNja hadde grått litt av og til men når de hadde vært ute samt under måltid hadde han vært i strålende humør![]()
Lykke tilSå nå sitter jeg på legekontoret og venter på akuttimen min
Takk. Tatt en forferdelig herslig halsprøve og crp. Så venter på svarLykke til
De halsprøvene er ekleTakk. Tatt en forferdelig herslig halsprøve og crp. Så venter på svar
Men det kan det jo stå! Huff typisk!!!Det er det
Minuset var at det ikke sto info om nålestr i den
De lærer seg fort dine metoder ❤Åååh! Lille O snudde seg ❤ Til tross for at høyrearmen ikke samarbeider når hun vil. Herremin, stolt mamma! Ho har funnet ut at hvis ho kravler til kanten av matta, så får hun hjelp rundt hvis hun legger seg på siden. Disse fantastiske små ❤
Unnskyld snuppa ville ommøblere hele rommet sitt så vi har hvert opptatt med det samt rydde litt slik at det faktisk ser fint ut der nåNå var det stille hee inne
Ja heldigvis er det verdt det bare man blir ferdigHuff, nå får han bare komme snart altsåalt vi skal igjennom iløpet av et svangerskap.. men det er så verd det!
Huff håper det er noe de kan hjelpe med og sykemelding burde du få med deg ihvertfall!Har fri idag. Mannen har siste feriedag heldigvis. Nå sitter vi på legesenteret. Måtte få meg akuttime. Alt gjør bare skikkelig skikkelig vondt
Hva snekres?Gleder meg til snekkerne er ferdig her
Har du fått deg en dupp?Gud jeg ble sigen![]()
Slappe av og sove hele dagen velOgså så kjedelig da!
Hva skal jeg finne på da? Bare sove![]()
God tur til hyttaVaska kjøkkengulvet og akkurat under der vesla sitter og spiser i stua. Det var mest flekkete. Nå må bare alt pakkes så er vi klare til hyttetur om noen timer.
Ja, det er sikkert. Og det var så godt å se, for hun ble så glad selv ogsåDe lærer seg fort dine metoder ❤
Flink hun er![]()
Ja typiskMen det kan det jo stå! Huff typisk!!!
Imgenting ser deet ut somNå har jeg gått glipp av mye tenker jeg