Huff, god bedring. Håper det ikke blir verre :/Stakkars M er ikke i form. Sovna 18:30 og var kjempevarm og klissvåt nå :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, god bedring. Håper det ikke blir verre :/Stakkars M er ikke i form. Sovna 18:30 og var kjempevarm og klissvåt nå :/
Koser meg veldig på ferie hos mamma og pappaEr inne i en trøtt og sliten periode som gravid, håper de neste ukene går fort!
Men bortsett fra det (og en forkjølelse) er formen overraskende bra
Enn du?
Krysser fingre for detFår nok sovet det av seg![]()
Fortsatt veldig braHvordan ligger vi ann?![]()
Neida, bare masse venner av barna som har dukket oppHar det knall! På besøk hos mamma og pappaer det bursdagsfest hos deg?
30. oktoberKoser meg veldig på ferie hos mamma og pappa
Når er termin ?
Bra det gikk greitLykke til
Gikk overraskende greit her i kveld, til tross for syk gutt![]()
Men det er jo kos det ogsåNeida, bare masse venner av barna som har dukket opp![]()
Deilig at han sovnet greit daGår bare bra her
Poden sovna greit i kveld, er nok litt slått ut av forkjølelsen tenker jeg. Satser på at han er litt roligere i natt da, ellers blir det nok en natt med dårlig søvn på meg..![]()
Men den mnd går fort vet du30. oktober
Følger han storebrorens fotspor så blir det 1 uke etter termindato
Har jo fortsatt noen uker igjen, han kan godt vente 1 mnd slik at han ikke er prematur da![]()
Kjøpte en full pose med smågodtNoe spesielt han har gjort?![]()
Huff, god bedring. Håper det ikke blir verre :/
Det går nok veldig braKrysser fingre for det![]()
Takk for detBra det gikk greit
God bedring til tassen din!
Artig med barnestøy, flott når de drar hjem igjenMen det er jo kos det også![]()
Vi får håpe på detTakk for det
Satser på bedre form til barnehagen på mandag![]()
Heldig du daKjøpte en full pose med smågodt![]()
Kanskje best det siste? Når roen senker seg i heimen.Artig med barnestøy, flott når de drar hjem igjen![]()
Det gjør jeg også, trenger all søvnen jeg kan få nå for tiden. Er inne i en trøtt og sliten periodeDeilig at han sovnet greit dakrysser fingrene for en bra natt
Synes det er kjempeherlig å gå gravid, men ikke når jeg er så trøtt og sliten..Men den mnd går fort vet du![]()
Her går det braHer går det supertskal legge barn om ikke så lenge også er det chill lørdagskveld.
Hva med dere?