Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh nei men halloo Mirelllong time no see.
Ha en kjempe fin dag![]()
Er du syk ?
God morgen![]()
God lørdag
Er du syk?![]()
Er ikke frisk ivertfall. Febersyk de siste 3 dagene. Å mørbanka i kroppen. Men men.
Ja hvetfall nå om dagenSå deilig med litt alenetid![]()
God dag søtaGod dag![]()
Hei heiHei.![]()
Er en kjempe fin i SkienJa det er vel ikke noen andre ?![]()
Moro ikke santTakkdet er helt sykt
Hehe, din luringJa jeg vetderfor det gikk
![]()
Greit å ikke la henne sove for lenge jaJeg lot hun få noen minutter ekstramen blir så vanskelig til kvelden
![]()
Takk takk. "Knasker" Paracet på jobben. Lite folk i dag så da går det greitGod bedring til deg![]()
Ah. Jeg har hørt om den. Men er ikke så stødig på noen høytider jeg. Og hvorfor de feires. I noen religionerJa![]()
Vi feirer at det er slutten for pilgrimsreisen samt Ibrahim og Ismail (Abraham og Isak er det vel i bibelen)![]()
Ja. Og natta ble desverre ikke noe bedre. Nå fikk hun og feber. Forklarer nok urolighetenAltfor tidlig!![]()
Hva er det?Tror jeg har ett cluster anfall på vei så takker for meg før den slår til. God natt damer![]()
Tusen takk søtaSov godt søte du
Og god bedring!
Kvart på 6 her. Og den jævla nabo bikkja slutter ikke å bjeffe. Blir gal snart, mini er stup trøtt og hun er ikke aleneMitt barn har vært våken siden 6:15! Ikke antydning til tretthet....ennå
Nå sovna hunKvart på 6 her. Og den jævla nabo bikkja slutter ikke å bjeffe. Blir gal snart, mini er stup trøtt og hun er ikke alene![]()