Alltid godt å komme hjemTakk. Det er godt å komme hjem også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid godt å komme hjemTakk. Det er godt å komme hjem også
Det har den jaSommeren har vært på besøk![]()
Du er nok snart forbiHelt sprøtt![]()
Min liker godt å sove ute og sover utrolig godt ute hjemme og på hytta til foreldrene mine men i bhg spesielt når de legger han utenom sovetidene til bhg når de ikke sperrer av for andre barn så er det vanskelig foreløpig. Håper det går seg til etterhvertI vår bhg har de egne soverom. Som er innebygde skur. Med lufting.
Men vår klarte ikke holde seg i søvn der. Hun våknet når en anna hylte. Bestandig. Hun våkner om det kommer brå lyder.
Så de satte vogna ute. Triller i søvn og setter i skyggen litt unna ungene. Så de som bråker mest ikke er så nært vogna. Men at det hele tiden er en jevn strøm av lyder. Ds sover hun 40-60 minutter.
Kan se sånn ut ja, har vært snørrete i dag. Ellers i fin form daKjedelig med dårlig nattesøvn.
Er det forkjølelsestid kanskje?
Hva bakte du? Vi har vært ute i sola, fikk en litt rød mann![]()
Var bare litt for ivrig når huset ikke har blitt gjort så mye med når gubben har hatt ferie. Så støvsugde og vaska klær. Nå er jeg kaputt igjenDet er et godt tegn![]()
Ja er godt å føle ting går oppover nåSå bra du er bedre![]()
Ah. Skjønner. Jeg håper det går seg til snartMin liker godt å sove ute og sover utrolig godt ute hjemme og på hytta til foreldrene mine men i bhg spesielt når de legger han utenom sovetidene til bhg når de ikke sperrer av for andre barn så er det vanskelig foreløpig. Håper det går seg til etterhvert![]()
Må ikke være ddtLillebror er skikkelig sint på puppen i dag...
Huff da! Vil han ikke spise?Lillebror er skikkelig sint på puppen i dag...
Du trenger ikke gjøre sånt når du er syk,Var bare litt for ivrig når huset ikke har blitt gjort så mye med når gubben har hatt ferie. Så støvsugde og vaska klær. Nå er jeg kaputt igjen
En aktiv karLurer på om kb kommer hjem snart
Knapt nok swtt han siden i går morges
Du får be ham melde ifra på forhåndBegynner å kjenne meg lei på at svigerfar kommer på overraskelse besøk 1 gang i uka ca
Helt toppGod kveld RonjaRhar du hatt en fin søndag?
Håper det varerDet har den ja
Husker ikke hva den het. Kom bare over denHva så du på?
Uff da, kommer det ikke fort nok?Lillebror er skikkelig sint på puppen i dag...
Husarbeid er vel litt tidlig?!Ja er godt å føle ting går oppover nåble sofaliggende nå da. For ivrig med husarbeidet