Hihi ja da håper jeg at for din del at du ikke blir sykJeg er aldri syk så aner ikke om jeg shopper mer da. Det håper jeg virkelig ikke, lommeboka får svi nok som det er, haha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi ja da håper jeg at for din del at du ikke blir sykJeg er aldri syk så aner ikke om jeg shopper mer da. Det håper jeg virkelig ikke, lommeboka får svi nok som det er, haha![]()
Jeg ogsåHihi ja da håper jeg at for din del at du ikke blir syk![]()
NorgesferiePlaner for neste år?
Ååja. Kjøpte ull igår til LJ for 500 kronerFlere en meg som blir overivrig på nett shopping når dere er syke?![]()
I bhg har de slitt med å få han til å sove her:-/. Lengste var 20 min. Andre lyder osv, da de som sover tidligere sover rett med lekende barn fra de store avdelingene rundt seg. I sovetiden mellom 12-14 sperrer de av baksiden av bhg slik at de som skal sove kan sove i fred uten lekende barn rundt segHer har det heldigvis løsnet i bhg. Men hun sover veldig veldig lite det. Aldri mer enn en time. Mens hjemme sover hun to. Men likevel mer energi på hverdagene enm i helgene![]()
Fisk, pasta, kyllingNoen tips til middager kommende uke?
He he skjønner ikke hva du snakker omFlere en meg som blir overivrig på nett shopping når dere er syke?![]()
Dwt er også santTrenger ikke være syk for å være overivrig på nettshopping jeg![]()
Mhm blir så braÅåh, så deilig![]()
Hvor i norge da?Norgesferie![]()
Så fin fargeSå moro :-D
S6500-N
Ganske mørk og nøytral grå:
Mer enn nokDet var ikke mye![]()
Den kommer seg nokBare så synd kondisen er elendig
Overivrig hele året jegFlere en meg som blir overivrig på nett shopping når dere er syke?![]()
I vår bhg har de egne soverom. Som er innebygde skur. Med lufting.I bhg har de slitt med å få han til å sove her:-/. Lengste var 20 min. Andre lyder osv, da de som sover tidligere sover rett med lekende barn fra de store avdelingene rundt seg. I sovetiden mellom 12-14 sperrer de av baksiden av bhg slik at de som skal sove kan sove i fred uten lekende barn rundt seg
Kylling har vi idag. Men har en til pakke i fryser. Så torsdag kan vi ha detFisk, pasta, kylling![]()
Tenker å ta hurtigrute eller tog ned til trondheim. Besøke venner der. Helst hurtigrute da vi kan ta bil med.Hvor i norge da?
SprektHalvdau etter kort løpetur
Varmt ute i dag
Hvor kjøpte du ull?Ååja. Kjøpte ull igår til LJ for 500 kronerbegrensa meg da
men 40% er 40%
![]()