Skravletråd september

Hun er 12 gammel, med forventet levetid på 12-14 år for rasen... Begynner å bli bra grå i pelsen, og har en kronsik sykdom som bl.a gjør henne ekstra utsatt for infeksjoner. Har hatt en "heftig en" i året de siste par årene, og vi er klar over at det var så vidt hun sto over både betennelse i livmoren, ble hedligvis operert i tide, og betennelse i bukspyttkjertenen, det gikk nå heldigvis også bra, bare spesialkost da heretter, men hva nå enn det neste blir.... vi får se
Det var en gammel frøken ja:D
Håper dere får en fin tid med henne framover!

Det var en gammel frøken ja:D
Håper dere får en fin tid med henne framover!

Hun var 7 når vi fikk henne, strengt tatt er hun vel ikke vår heller, juridisk tror jeg hun fortsatt tilhører min svigerfar, men hans yngste datter er allergisk mot hund, så da flyttet hun til oss for noen år siden, og vi har blitt veldgi glade i henne. Håper hun lever ei stund til, når jeg får permisjon regner jeg med å skulle gå mye tur (bekkenet ble bra nesten i det ungen kom ut sist, så jeg håper på reprise) og da skal hun fåp masse fine turer me meg og babyen

Hun var 7 når vi fikk henne, strengt tatt er hun vel ikke vår heller, juridisk tror jeg hun fortsatt tilhører min svigerfar, men hans yngste datter er allergisk mot hund, så da flyttet hun til oss for noen år siden, og vi har blitt veldgi glade i henne. Håper hun lever ei stund til, når jeg får permisjon regner jeg med å skulle gå mye tur (bekkenet ble bra nesten i det ungen kom ut sist, så jeg håper på reprise) og da skal hun fåp masse fine turer me meg og babyen
Så herlig:D heldige dere som kunne overta!

Back
Topp