Lolo
Forumet er livet
Og smokken...?Så nå er jeg tilbake i sengen igjen da:-/. Med 2 skiver som frister i stuen. Ennå sulten. Med mini hengende i puppen:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og smokken...?Så nå er jeg tilbake i sengen igjen da:-/. Med 2 skiver som frister i stuen. Ennå sulten. Med mini hengende i puppen:-/
To og en halv time igjen![]()
Den er kjipEn liten en på 9 måneder som ikke vil gi den tilbake :-/![]()
Det går nedover :-D
Hurra ;-)
Å ja, det har jeg jo sett førOm jeg ikke huser feil så er det hussalg. Et par meglere som skal tippe hva hust gikk for, eller noe sånn.
Haha ja ikke santHihi...typisk barn nå i våre dager altså![]()
Men da har du iallefall gått all-in ;-)Gi meg med vilje gjør jeg ikke, men mulig jeg rett og slett sovner
Haha...da har hun jo noe å se fram tilJEg har en datter som ønsker seg "sånne store pupper som du har mamma. I dag". Hun er 4,5 og må nok vente noen år før vi ser forskjell på hennes og brorens
Ja det gjør som regel det ;-)Alt går![]()
Den spytter han ut og kniper munnen igjen når jeg prøver å gi den. Men kommer puppen.... da kan han ikke gape høyt nok:-/Og smokken...?
Såpass! Hva er det som er så ille?Nope, sist jeg prøvde klarte jeg ikke lukta engang i et halvt år, og jeg liker egentlig lukta
Krysser fingre for at det ikke skjerGi meg med vilje gjør jeg ikke, men mulig jeg rett og slett sovner
Jobber med saken. ;-)To og en halv time igjen![]()
Ja,syns jeg også...De burde fått bedre hjelp til det som ikke er det økonomiske mye tidligere.
Bare trist![]()
Haha ja... vil gjerne ha dem litt selv ogsåDen er kjip![]()
Så bra da!Jada, nå er alt bare bra :-D
Ser detGjør så godt jeg kan ;-)
Nja, men hvert innlegg er ett steg nærmere målet ;-)Ja, får gjøre det Men langt igjen enda da
Haha!! Ja,kanskje detHaha, i 1995 hadde jeg vel gjort dette for hånd...!![]()
Skal tidlig krøkesHihi...typisk barn nå i våre dager altså![]()