Jeg er ganske sliten i dag.
Lille U er ganske forkjølet om dagen så da sover jeg veldig dårlig på natten.
Passe meg veldig bra om jeg må gi meg tidlig
Ser den da, håper du får nok hvile i dagene som kommer så du ikke er helt utkjørt til dåpen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ganske sliten i dag.
Lille U er ganske forkjølet om dagen så da sover jeg veldig dårlig på natten.
Passe meg veldig bra om jeg må gi meg tidlig
Jeg oppdaget masse nye innlegg selv her etter jobbMange nye innlegg i dag. Mange ivrige som skal nå målene sine??![]()
Hadde vi hatt det hadde ungene her i huset blitt lykkelige
Jeg oppdaget masse nye innlegg selv her etter jobbgøy!
Håper du klarer det, vil jo gjerne ha deg medNei, jeg klarte holde meg våken.
Spørsmplet er hvordan kvelden blir, for jeg må altså skravle 205 innlegg til....
Nudler har jeg ikke spist på mange årEndte visst opp med nudler her... Gubben kommer visst seint hjem, så da blir det ikke skikkelig middag før ikveld![]()
Det hadde jeg også blittDet er mine også, men mora begynner å bli lei....
Kos dere med prestenDa er det pressentabelt her og jeg bare venter på resten av familien og presten
Liker ikke det, jegNudler har jeg ikke spist på mange år![]()
Håper du klarer det, vil jo gjerne ha deg med
Håper den blir ferdig til detDet er det.
Må få mannen til å mase på bunadsdama. Jeg VIL at han skal ha bunad den dagen!
Han har vært her og dratt igjenKos dere med presten![]()
Reklame er bedre enn all verdens lekerJa har litt å gjøre i kveld når han har sovnet... og kjekt å rive i stykker reklame![]()
Det er det, veldig mange fine premierHeldigvis mye fine premier utenom stolen også da.
For over 200 er ganske heftig på en kveld
Onsdager er "mat som kan lagers fort og ungene spiser fort"-dag pga at lillesøster går på barneidrett 1645, så i dag ble det pølser og båndspagetthi
Kjenner sterkt på et behov for noe "skikkelig mat" etter å ha hatt kjøttboller og pasta allerede før denne uka, og var det ikke kjøttsaus og pasta også? TRE dager med pasta???? På RAD?
Det hadde jeg også blitt
Ha en fin ettermiddagDa er vi ferdige med middagen, og gjør oss klar for trening.
Neste onsdag skal jeg huske at alarm 1430 ikke betyr dra Hjemmefra 15, det betyr, dra nå.
Det er nok lurtJa, får gå med dem på de korteste turene til å begynne med..![]()
Det er det, veldig mange fine premier![]()
Veldig kjekt med det jaTakk takk
Fordel å ha hund som må ut![]()