Så flottYes kun vasket av kjøkkenbordet etter frokost så syns jeg er flink![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flottYes kun vasket av kjøkkenbordet etter frokost så syns jeg er flink![]()
Vi har to voksipose og en odenwalder. Holder med en pose i barnehagen og en hjemmeVi har også nok egentlig, men klarte ikke la være. Hun er så dyktig.
Vi har en sort elodie details.
En lammeskinnspose.
Og en fleecepose.
Vi har bare en voksipose viVi har to voksipose og en odenwalder. Holder med en pose i barnehagen og en hjemme![]()
Kjekt med ny sykemelding da![]()
Den ene jeg har er ubrukt. Må få solgt denVi har bare en voksipose vi
Så bra daHmm...jeg tror jeg snart er i mål med skravling![]()
Så lenge du føler du kan klare å jobb 40% så, men ikke strekk deg lengre enn du klarerJa, og den ble lang, jeg er 60% sykemeldt videre i 2 mnd, tok 2.12. Jeg kan ringe om jeg vil jobbe mindre, så ordner vi det, men for nå er det greit for meg.
Vi har bare en voksipose vi
Jeg kunne godt tenkt en til.Den ene jeg har er ubrukt. Må få solgt den
Er kjekt med to, men trenger virkelig ikke flere. Selv om jeg har veldig lyst på en fra risarosa![]()
Så lenge du føler du kan klare å jobb 40% så, men ikke strekk deg lengre enn du klarer
Ja, skjønner denJeg kunne godt tenkt en til.
Den vi har en en slik gammel med knytinger.
Veldig fin, veldig god og varm, men tungvindt
Jeg kunne godt tenkt en til.
Den vi har en en slik gammel med knytinger.
Veldig fin, veldig god og varm, men tungvindt
Så bra da
Jeg sa jo du ville klare det![]()
Det klarer du. Lenge igjen av dagen endaJa, har enda sånn 100 innlegg igjen..men det må jeg få til![]()
Jeg har rundt 90 igjen.Ja, har enda sånn 100 innlegg igjen..men det må jeg få til![]()
Herlig med rene vinduerVindene i stuen tatt, og der var lille U våken igjen
På oppdateringen nå har du 2.468Ja, har enda sånn 100 innlegg igjen..men det må jeg få til![]()
Har også fått begynt på middagerHerlig med rene vinduer. Mini skal sove nå han
. Har ihvertfall jeg en plan på
![]()