Ja det var det vi kom frem til og. Ble ikke noe dårligere råd enn i permisjonen. ;-)Men du har kanskje 80% dekning i permisjonen din eller? Blir jo egentlig bare fortsette med det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var det vi kom frem til og. Ble ikke noe dårligere råd enn i permisjonen. ;-)Men du har kanskje 80% dekning i permisjonen din eller? Blir jo egentlig bare fortsette med det...
Vi er heldige fordi vi leier billig. Hadde nok ikke klart det ellers...
Herlig daHer ogble 6 timer i strekk inatt
![]()
så gøy, kos dere masseNei, nå er det på tide å bade lille Fsnakkes!

Godt å få rengjort littDa er vindus karmene tømt og støvsugd og kjøkkenet fult av orkideer.
Da er det bare å fylle bøtten med vann og begynne å vaske vinduene.
Høres nede fra: "Mmmm..da.aa..ga...dada..mmmmmmmm"...
Tror vindusvasken utsettes litt jeg, lille glad-glad er våken![]()
Min er i alle fall i gangDa er første maskin med klesvask snart ferdig![]()
Det er min ogsåDa er første maskin med klesvask snart ferdig![]()
Må få det fint og rent til dåpen vet duGodt å få rengjort litt. Koselig med slike godlyder fra de små
![]()
Greit å få vasket litt klærDet er min også![]()
Ikke dårlig det når klokken ikke er 10 en gangMin er i alle fall i gang
Ja det kan være greitMå få det fint og rent til dåpen vet du![]()
Har heldigvis ikke så mye, men blir vel et par maskiner i dagGreit å få vasket litt klær![]()
Jeg har levert to unger på skolen og bhg, spist frokost og dusja. Og starta maskinen.Ikke dårlig det når klokken ikke er 10 en gang![]()
Hadde full skittentøyskurv her men vet ikke om jeg tar 1 eller 2 til idagHar heldigvis ikke så mye, men blir vel et par maskiner i dag
Er egentlig bare vinduene, litt i første, badene og å rydde etter ryddingen som gjenstår.Ja det kan være greit![]()