Skravletråd september

Jada, enig i den;)
Skjer det noe snart eller tror du? :D
Har en kraftige kynnere og menssmerter .men tar seg liksom aldri opp!slimproppen har ikke fått enda,men trengs nødvendigvis ikke å vente på den heller :p
Er myyyye trøtt nå da... men det er vell det eneste :p

Men du har kanskje 80% dekning i permisjonen din eller? Blir jo egentlig bare fortsette med det...
En ting er å ha det i et år, noe annet er å fortsette.
Vi har hatt 100% i perm, men ulønnet etterpå. Og da helt klart beregnet utfra hvor lenge vi tok oss råd til det.

Men det handler jo mest av alt om prioritering da. Vi har stort hus og to biler, det må man jo ikke ha.

Utrolig irriterende også,føler jeg akkurat har fått sovnet før jeg på do igjen..! :p

Jenta skal straks gå til skolen,da skal jeg legge meg i senga igjen ;) etter skolen er det sosial sammenkomst med hele jentas klasse med grilling og fisking,noe jeg skal prøve å få vært med på :)

Hehe, ja det er irriterende :p
Høres gøy ut med grilling og fisking! :)

Kan ta litt hos deg også jeg:p

Flott, det trengs. Litt for lenge siden noen hadde bursdag, og litt for lenge til jul. Som er sånn ca da vi rydder og vasker skikkelig :P

Frøkna: Se mamma, fin kjole (sagt med stjerner i øynene)
Jeg: Ja, den skal U ha på seg på søndag
F: Neeei, jeg vil
J: Nei det er dåpskjolen, den hadde både du og L på dere nå dere ble døpt, og nå skal U bruke den
F: Nei mamma, U gutt, jeg jente!

Og så går nå morgenene :P

Hehe, sånn går det ja.

Jeg husker eldstemann var imponert over kjolen lillesøster skulle ha da hun skulle døpes, og særlig over at han hadde hatt den først.

Det er en liten dyne som er sydd fast i bunnen og denne brettet man over barnet før man lukker med glidelås. Innerstoff er polarfleece og enda et lag med mykere fleece. Den er foret med fiberdyne.

Uten for mye pynt tar vedkommende kun 950, men kan være ekstra for ytterstoff og innerstoff alt etter kvalitet. Så har det blitt litt ekstra her pga pynt og navn.
Okei, det hørtes jo veldig varmt og godt ut:)
Hadde kjøpt hvis jeg kunne gått god for det her også, men vi har 3. Så har allerede en som må selges :p

Back
Topp