God morgen. Bare besøke svigerfar på sykehuset. Men det tar halve dagen da. Der da?God morgen!
Skulle så gjerne sovet lengre, men pliktene kaller...
Noen som har spennende planer i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Bare besøke svigerfar på sykehuset. Men det tar halve dagen da. Der da?God morgen!
Skulle så gjerne sovet lengre, men pliktene kaller...
Noen som har spennende planer i dag da?
Skal jobbes her. Som vanligGod morgen. Bare besøke svigerfar på sykehuset. Men det tar halve dagen da. Der da?
Tar du deg en tur hit?Ja jeg kan hjelpe med rydding
Har støv på hjernen så det hadde gått fint!![]()
Noen må det ogsåSkal jobbes her. Som vanlig![]()
Og her er det onsdag, så jeg er sykemeldt. Men skal til legen og diskutere hvor mye jeg skal jobbe i oktoberSkal jobbes her. Som vanlig![]()
Ja den har mye å si den dagen. Så godt jeg har en sjef som så det og ba meg gjøre noe med det ;-)Uffda, ja det er viktig å høre på kroppenVi har ei hos oss som er i nesten samme situasjon faktisk.. Den ene dagen i uka hun har fri ble liksom det avgjørende på om hun orka å jobbe mer i det hele tatt
![]()
Ja,vi er ganske flinke å finne på noe sosialt gjennom hele åretGubben må fikse ett par småting også drar vi gjerne og besøker svigerfar på sykehuset etterpå. Ellers ikke så mye.
Koselig med slike turer for klassen da![]()
Goood morgen!![]()
God morgen :-D
Blir nok deiligJepp, gleder meg til alenedag ;-)
Blir ikke noen alenedag neste uke :-o
God morgen
Fått sovet godt?
Bra han passer på degMå le...mannen er så søøøt...
La det ligge, hører du?! Sett deg ned!!![]()
Hvor mye tenker du å jobbe da?Og her er det onsdag, så jeg er sykemeldt. Men skal til legen og diskutere hvor mye jeg skal jobbe i oktober
Ja den har mye å si den dagen. Så godt jeg har en sjef som så det og ba meg gjøre noe med det ;-)
Enda godt vi har råd til det selv om det betyr at det ikke er noe ekstra penger å sette av til sparing.
Gull verdt med allrighte sjefer!Ja den har mye å si den dagen. Så godt jeg har en sjef som så det og ba meg gjøre noe med det ;-)
Enda godt vi har råd til det selv om det betyr at det ikke er noe ekstra penger å sette av til sparing.
Jeg har troen på degBurde kanskje, men er ikke sikker gitt...
Men du har kanskje 80% dekning i permisjonen din eller? Blir jo egentlig bare fortsette med det...Ja, det er bra
Selv hadde jeg nok ikke hatt råd til det tror jeg :/
Hehe, bra noen har detJeg har troen på deg![]()
Allerede?!Vi er snart ferdig med sesong 2 nå
Allerede på fredag???!!![]()