Skravletråd september

Haha, ja det er noe med det at man mentalt forbereder seg på litt fri når det er planlagt ;-)

Jeg hadde blitt gretten om styreren kom og sa at jeg ikke kan ta fri torsdag og fredag neste uke som planlagt :-P
Hadde jeg satt dager på bestemt ferie, og hatt planer, så hadde nok ingen nekta meg det. Men når jeg ikke er ajour, og bare skulle ha litt enklere dager i hverdagen, så får jeg meg ikke til å ta det fri når jeg trengs på jobb.

Hadde jeg satt dager på bestemt ferie, og hatt planer, så hadde nok ingen nekta meg det. Men når jeg ikke er ajour, og bare skulle ha litt enklere dager i hverdagen, så får jeg meg ikke til å ta det fri når jeg trengs på jobb.
Nei det er jo sant det. Jeg hadde ikke pause på jobb en gang i dag :-o
Men vi har betalt pause da, så da blir det sånn noen dager..

Så bra :) håper på en bedre dag imorgen da :)
Ja det får vi håpe.
Hun pleier å være gretten på tidligvakt generelt.

Utrolig hva den halvtimen mellom 6.30 og 07 gjør med henne :-P
Vi må jo opp 7 vanligvis også :-P

Men den er nok viktig for henne ;-)
Og på senvakt kan hun sove til 7.30 også senest.

Ja det får vi håpe.
Hun pleier å være gretten på tidligvakt generelt.

Utrolig hva den halvtimen mellom 6.30 og 07 gjør med henne :-P
Vi må jo opp 7 vanligvis også :-P

Men den er nok viktig for henne ;-)
Og på senvakt kan hun sove til 7.30 også senest.

En halvtime kan ha mye å si ja :)
Kjenner det selv og, hehe!

Oj, så greit med fri hver onsdag da! :) avbrekk midt i uka :)
Det var lenge :)
Ja jeg trenger den dagen til å hente meg litt inn ;-)
Gått sånn i snart to år ;-)

Holdt på å møte den berømmelige veggen høsten for to år siden da jeg var tilbake etter perm med frøkna. Da var jeg sykmeldt 20% i to mnd (ut året) for så å jobbe to mnd fullt igjen. Det gikk ikke, så da reduserte jeg stillingen min ;-)
Så sånn kommer jeg til å gå så lenge jeg føler jeg trenger det ;-)
Så blir det 90% også før 100% igjen ;-)

Kjente den godt tidligere :p og samboer jobber nært havet, så han fikk virkelig kjenne det når han var på jobb :p bilen hadde visst og vansker med å holde seg rett på veien, så ble sneglekjøring hjem :p
Huff, så ekkelt!:confused:
Håper det har roet seg nå..

God morgen jenter :)

God morgen :-). Planer idag da?
Idag blir det sosial tur med klassen til jenta etter skolen,med grillkos og fisking :)
Spørs på formen min om jeg blir med :) og været selvfølgelig...tror det regner ute :p (ligger i senga enda)
Der da?

God morgen!
Skulle så gjerne sovet lengre, men pliktene kaller...

Noen som har spennende planer i dag da?

Ja jeg trenger den dagen til å hente meg litt inn ;-)
Gått sånn i snart to år ;-)

Holdt på å møte den berømmelige veggen høsten for to år siden da jeg var tilbake etter perm med frøkna. Da var jeg sykmeldt 20% i to mnd (ut året) for så å jobbe to mnd fullt igjen. Det gikk ikke, så da reduserte jeg stillingen min ;-)
Så sånn kommer jeg til å gå så lenge jeg føler jeg trenger det ;-)
Så blir det 90% også før 100% igjen ;-)

Uffda, ja det er viktig å høre på kroppen :) Vi har ei hos oss som er i nesten samme situasjon faktisk.. Den ene dagen i uka hun har fri ble liksom det avgjørende på om hun orka å jobbe mer i det hele tatt :)

Idag blir det sosial tur med klassen til jenta etter skolen,med grillkos og fisking :)
Spørs på formen min om jeg blir med :) og været selvfølgelig...tror det regner ute :p (ligger i senga enda)
Der da?
Gubben må fikse ett par småting også drar vi gjerne og besøker svigerfar på sykehuset etterpå. Ellers ikke så mye.
Koselig med slike turer for klassen da:)

Back
Topp