Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Her er det shopping og frisør!
Du da?![]()
Mannen tok han i morges slik at jeg slapp å stå opp når han våknet igjen.Sover lille U burde du også gjøre det![]()
Så gøy med badeland daSå herlig med frisørtime
Vi skal på badeland i dag![]()
Så braJa det hørtes ganske bra ut det![]()
Sover han lenge idag?Nei, nå må mini våkne snart syns jeg... Jeg er rastløs![]()
Ja er det ikke? Her forsvinner strømper spesielt. Skulle tro vaskemaskinen spise de..:-/Rart hvordan votter og luer forsvinner
Ja, kjekt å fornye seg litt![]()
Har du ikke hørt om Strømpi?Ja er det ikke? Her forsvinner strømper spesielt. Skulle tro vaskemaskinen spise de..:-/
Hvor mange turer går du om dagen?Dagens (første) tur unnagjort. Så utrolig trøtt og sliten for tiden. Tror jeg må koke meg noe mer kaffe:-D
Sover han lenge idag?
Da er det jo fantastisk at han sover så lenge i strekkHan er 9 uker imorgen![]()
Da er det jo fantastisk at han sover så lenge i strekkDet har aldri skjedd her i huset med så små babyer, for å si det sånn
![]()
God morgenhar gjort meg klar for løpetur med vogna, så da bærer det ut snart
Har du ikke hørt om Strømpi?
Det lille dyret som lever i rørene til vaskemaskinene og stjeler venstresokkene?
Sprek du er!God morgenhar gjort meg klar for løpetur med vogna, så da bærer det ut snart
Jo har detHar du ikke hørt om Strømpi?
Det lille dyret som lever i rørene til vaskemaskinene og stjeler venstresokkene?
Varierer. Alt fra ingen til 2 turer. Litt avhengig av været. Greit vær ute idag så kanskje jeg slår til med en tur til litt senere idag når mini skal sove igjenHvor mange turer går du om dagen?
Flink du er .Varierer. Alt fra ingen til 2 turer. Litt avhengig av været. Greit vær ute idag så kanskje jeg slår til med en tur til litt senere idag når mini skal sove igjen![]()