Helt uforståelig!!Forstår ikke hvor enkelte har hodene sine:-O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt uforståelig!!Forstår ikke hvor enkelte har hodene sine:-O
Hva har skjedd???Nei, trodde virkelig at folk var litt mer opplyste liksom!!det stakkars barnet hadde ikke hatt sjans
![]()
Stilt deg forran bilenJa hadde jeg bare klart det...![]()
Ja det er bra. Ellers måtte vi ha hentet han litt tidligere.Så fint at han får skyss av noen da![]()
Ja,så er han så stolt over at han fikk seg forkle der det står chef K påHihi, så herlig![]()
Ja veldig. De blir bedre kjent med hverandre ogsåSå smart med lekegrupper da.
Skal du reise etter da eller?Jeg har hatt jobbehelg
Og sendt gutta på høstferie til svigers![]()
Sånn kunne de egentlig hatt her ogsåJa veldig. De blir bedre kjent med hverandre også![]()
Det gjør det! Har merktes veldig godt på 6 åringen at det har vært mye og, men begynner å komme seg nå. Ikke bare bare med stor mage og hormoner oppi alt heller. Men ukene som kommer nå håper og tror jeg blir roligeHyggelig å se deg igjen![]()
Dumt dere har hatt noen tøffe uker :-(
Håper det går bedre nå![]()
Hihi![]()
Hadde egentlig skremt meg litt om du hadde hatt kontroll da![]()
Hihi...sikkert sliten da![]()
Hva skal du være lærling i ?![]()
Hva skal dere i kveld?
Nei jeg er ferdig utdannet, men skal begynne å jobbe der jeg var lærlingHeadhuntet, så utrolig gøy
Gratulerer så mye
Ja det er jo santNeida, men greit å få oversikt over hva jeg trenger i de forskjellige størrelsene![]()
Yes her er det ferieDere har ferie ja. Da er det tidlig her også.
Helt enig!Helt uforståelig!!![]()
Å, sånn jaNei jeg er ferdig utdannet, men skal begynne å jobbe der jeg var lærling![]()
Ja utrolig morro