Synes det er gøy å følge med på jegDet har jeg vel aldri sett på trur jeg... men så er det lite jeg følger med på, eneste er Ncis som jeg kan se mange ganger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er gøy å følge med på jegDet har jeg vel aldri sett på trur jeg... men så er det lite jeg følger med på, eneste er Ncis som jeg kan se mange ganger![]()
Regner med det finnes mye lurt og jeg får sikkert lyst på alt.Aldri vært pp twparty faktisk
Nei, trodde virkelig at folk var litt mer opplyste liksom!!Jeg blir så sjokkert over sånt jeg!
Den ungen hadde jo blitt mos selv med en liten kræsjde kan jo ikke TENKE!!
He he helt sikkertRegner med det finnes mye lurt og jeg får sikkert lyst på alt.
Ja hadde jeg bare klart det...Det håper jeg også!! Skulle ha nektet dem å kjørt...
Så fint at han får skyss av noen daHei på dere :-D
Bare frøkna og jeg hjemme enn så lenge.
De har vennegrupper på skolen, så storebror ble hentet på sfo i dag av den familien de skulle til i dag. Ferdig 18.30, og da skal han sitte på med noen andre hjem. Siden frøkna må legge seg når det er ferdig der.
Hihi, så herligJa! Glad han er en som trives på kjøkkenet...hører han koser seg,plystrer å greier ♡
Stolt av deg som faktisk gikk bort å tilbydde deg å kjøre hjem barnet,er ikke alle som ville ha gjort det engang.Så utrolig korttenkt!![]()
Neida, men greit å få oversikt over hva jeg trenger i de forskjellige størrelseneVinterklær??? Ikke vinter ennå
Veldig godtNam nam, det hadde vi fredag,og lørdag![]()
Så bra han tok til fornuft![]()
Første prosjekt er å få lagt mini om ikkje så lengeHva skal dere i kveld?
Forstår ikke hvor enkelte har hodene sine:-OIkke sant?!2015 liksom?!
HalloHei på dere :-D
De har vennegrupper på skolen, så storebror ble hentet på sfo i dag av den familien de skulle til i dag. Ferdig 18.30, og da skal han sitte på med noen andre hjem. Siden frøkna må legge seg når det er ferdig der.
HihiNei jeg har ikke hvert å snoket i arbeidet ditt altså Haha![]()
Jeg måtte jo detStolt av deg som faktisk gikk bort å tilbydde deg å kjøre hjem barnet,er ikke alle som ville ha gjort det engang.
Dere har ferie ja. Da er det tidlig her også.Det kan godt hende,men det er tidlig for oss i ferien
Hihi...sikkert sliten daJa ikke sant, men lurer på hvor lenge han har tenkt til å sove nå da der han ligger med rompa i været fortsatt![]()
Så smart med lekegrupper da.Hei på dere :-D