Før 6.. Må dra senest 6.30Hva er grytidlig?
Er det forresten i morra du skal sjekke ørene??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Før 6.. Må dra senest 6.30Hva er grytidlig?
Er det forresten i morra du skal sjekke ørene??
Vanlig tid i min verden altsåFør 6.. Må dra senest 6.30
Helt tragiskÅ herregud!!!
Da vet jeg faktisk ikke hva jeg hadde kommet til å gjort jeg... hadde garantert gitt dem noen alvorsord! Snakk om å drite i hva som er sikkerhet å ikke... UANSETT!hvor kort man skal kjøre,så skal man jo sikre de ...
Men altså...siden de var hele familien..eier de ikke bilsete da eller? Rart det ikke var i bilen liksom...
Rydde burde jeg forresten også, men det får bli i morra
Må hvertfall sette meg jobbe med en gang gutta er lagt. Så se om jeg orker å se 71. Bør vel være ferdig jobbet innen da?![]()
Mmm...så flink han erMmm...her lukter det godt nåmannen servere hjemmelaget pasta i dag ♡
Ikke sant?!:-O:-O???. Trodde folk var litt mer opplyste nå til dags??
71 grader nord når jeg husker
Det kan jeg faktisk gjøre via FB siden vi er venner derMan sender de link med at det er ulovlig å hvor farlig det er
Hæ, vet ikke du det?Får jo håpe du er det, men jeg vet ikke hvor mye jobb du har som bør gjøres![]()
Det håper jeg også!! Skulle ha nektet dem å kjørt...Helt tragisk![]()
Tror de har en bil til...de har to større sønner også
Håper noe av det jeg sa sank inn hos dem..
Rydde litt i vinterklær, vaske soverommet, skifte på senger og ligge på sofaHva skal dere i kveld?
Hæ, vet ikke du det?![]()
Nei, er vel ikke så mye. 1-1.5 time tipper jeg![]()
Så bra han tok til fornuftVel nå har lillebror sovet siden jeg skreiv at det var for spennende til å sove, kanskje han fant ut at det ikke var noe spennende her allikevel![]()
Ja! Glad han er en som trives på kjøkkenet...hører han koser seg,plystrer å greier ♡Mmm...så flink han er![]()
Det kan godt hende,men det er tidlig for oss i ferienVanlig tid i min verden altså![]()
Nei da, men tenker å støvsuge og vaske der i morgen så greit å gjøre klartEr det mye å rydde?
Yes gjør detDet kan jeg faktisk gjøre via FB siden vi er venner der![]()
Håper du rekker altKveldens dilemma; jobbe, bonderomantikken eller 71 grader nord?
Egentlig bør jeg legge meg tidlig. Kjenner meg ikke helt i form. Samtidig må jeg jobbe litt (en drøy time? Noe som må bli ferdig) og jeg har egentlig mest lyst til å se 71nord.
Vinterklær??? Ikke vinter ennåRydde litt i vinterklær, vaske soverommet, skifte på senger og ligge på sofa
Du da?
Nam nam, det hadde vi fredag,og lørdagHer ble det taco idag![]()