Så sporty du erHjemme fra løpetur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sporty du erHjemme fra løpetur
Pølser med potetstappe og erter- og gulrot sausHva skal dere ha til middag idag? Ser ut som det blir rester her idag:-D
Hva slags rester da?Hva skal dere ha til middag idag? Ser ut som det blir rester her idag:-D
Hørtes godt utPølser med potetstappe og erter- og gulrot saus
Åååhh....så nydelige bilder!!Oi det var lenge..
Er mest fornøyd med dette som passer så godt sammen med det gamle ved siden av.
Vis vedlegget 138339
Rester av steken og rødvinssausen vi fikk servert hos foreldrene mine igårHva slags rester da?
Risengrynsgrøt her i dag![]()
Godt du fikk lurt ham til litt mer søvnDet var 20 min detmen heiv han i bæreselen så nå sover han igjen
![]()
Det må det jo bare gjøreVi får håpe det fortsetter![]()
Flink du er daHjemme fra løpetur
Det hørtes jo veldig godt ut daRester av steken og rødvinssausen vi fikk servert hos foreldrene mine igår. Var akkurat nok igjen til at vi kunne få med oss til middag idag
![]()
Det gjør det nokDet må det jo bare gjøre
Hvis ikke kommer det ny påminnelse![]()
Godt du fikk lurt ham til litt mer søvn![]()
Vet ikke ennå, skal i butikken nåHva skal dere ha til middag idag? Ser ut som det blir rester her idag:-D
Det var kjempegodtDet hørtes jo veldig godt ut da![]()
Hihi...så herligJa så ble vel en god time på han i selen, og nå ser han ut sin et skakt her han ligger med melkebarten sin![]()
Du finner sikkert noe spennendeVet ikke ennå, skal i butikken nå![]()
Håper detDu finner sikkert noe spennende![]()
Greit at det ble igjen til rester i dag daDet var kjempegodt. Kjøttet bare smeltet i munnen igår:-D. Skikkelig mørt og godt
![]()
Hihi...så herlig![]()