Prøver å mane meg opp til husarbeid med M&M'sStille her i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver å mane meg opp til husarbeid med M&M'sStille her i dag![]()
Makan for ett barn du har fåttDet er ikke stille her i heimen i dagmen det er en som ikke er helt med på, at jeg skal noe annet enn å gi han oppmerksomhet hele tiden
![]()
He he hjelper det?Prøver å mane meg opp til husarbeid med M&M's
Makan for ett barn du har fått![]()
Syns jeg også. Jeg var en tur hos fysioterapeuten, men er tilbake nå daStille her i dag![]()
Hehe, hjelper det?Prøver å mane meg opp til husarbeid med M&M's
Vet du, jeg fant ut hvem du var den gangenTror ikke det var tilfeldig. Men den flyttet litt rundt en periode tror jeg. Det er lenge siden. Og jeg har ikke offentlig sagt hvem jeg var dengang
Men det går jo ikke.Ja lurer nesten på om han innbiller seg at han kan få det slik han vil, når han vil jeg![]()
He he hjelper det?
Nei, har nå brukt så lang tid at lille U har våknet igjenHehe, hjelper det?
Gikk det bra hos fysio?Syns jeg også. Jeg var en tur hos fysioterapeuten, men er tilbake nå daskal ta med meg gubbis på en vvs butikk og se litt her nå straks, siden vi skal pusse opp hele huset er det greit med litt inspirasjon
)
Kos deg med lille U duNei, har nå brukt så lang tid at lille U har våknet igjen
Hører dadadadadda fra vognene nede.
Henter han om en 5 minutters tid. Han liker å få litt tid til å våkne helt på egenhånd
Store planer om detKos deg med lille U du
Men det går jo ikke.![]()
Jada, viser bedring og har fått nye hjemmelekserGikk det bra hos fysio?
HeheNei, har nå brukt så lang tid at lille U har våknet igjen
Hører dadadadadda fra vognene nede.
Henter han om en 5 minutters tid. Han liker å få litt tid til å våkne helt på egenhånd
Så dumt daÆsj jeg fikk ikke sett det, snuppa var så mye våken og jeg følgte ikke med på klokka og sovna mellom slagene
God dagGod morgen jenter![]()
Hvorda har natten vært?
Der kom du tilbake til oss.Så dumt da
Jeg fikk med meg slutten![]()
God dagGod morgen!
Skole på storebror som vi må gå til om en time. Jeg skal på jobb 9.45
God dag MusemorGod morgen alle sammen.
Noen planer for dagen?