Skravletråd september

God morgen,god morgen :)
Ikke noe spesielt på planen i dag. Lurer på å få i meg noe stoff og sy noen putetrekk og duker så får litt ekstra høst stemning inne :)
Enn du?
Vel, vi får besøk av presten på onsdag, og skal ha dåp på søndag..
Her blir det husarbeid mandag-onsdag og matlagning resten av uken

Hurra, godt det ble godkjent:D
Da er det bare å lene seg tilbake og vente på at tråden skal eksplodere!!!:cool:
Synes det har kommet seg veldig nå da:D
Pleier å være 3 nye innlegg og i dag var det 71;)

God morgen fra meg også, tuppa er levert i bhg, og jeg ligger å slumrer på sofaen. La meg alt alt alt for sent i går. Klokka var nesten 2 :o nå er jeg fryktelig trøtt å skulle ønske jeg la meg tidligere. Har heldigvis fri i dag da, så jeg får slappe av litt å heller legge meg tidlig I kveld.

God morgen fra meg også, tuppa er levert i bhg, og jeg ligger å slumrer på sofaen. La meg alt alt alt for sent i går. Klokka var nesten 2 :eek: nå er jeg fryktelig trøtt å skulle ønske jeg la meg tidligere. Har heldigvis fri i dag da, så jeg får slappe av litt å heller legge meg tidlig I kveld.
Fikk ikke sove før kl 4 selv i natt, og var oppe kl 07:30.
Ganske trøtt i dag jeg også..
Venter bare på at lille U skal få lyst til å sove slik at jeg får begynt med husarbeidet.
Er jeg effektiv da så tar jeg en lur når han tar sin andre

Fikk ikke sove før kl 4 selv i natt, og var oppe kl 07:30.
Ganske trøtt i dag jeg også..
Venter bare på at lille U skal få lyst til å sove slik at jeg får begynt med husarbeidet.
Er jeg effektiv da så tar jeg en lur når han tar sin andre
Håper du får klemt inn en lur :) jeg skal ikke ta en, skal heller prøve å komme meg tidlig I seng i kveld :)

Back
Topp