Skravletråd september

God morgen :-). Sovnet tidlig igår her. Sovnet 9-halv 10 og sov til nærmere 7. Avbrutt av ett par amminger. Der da?
Hørtes digg ut da :)
La meg etter Farmen,så var i seng rundt halv 12..vært oppe et par runder på do å sto opp halv 7 da katta ble for irritabel :p
Planer for dagen da?

Hørtes digg ut da :)
La meg etter Farmen,så var i seng rundt halv 12..vært oppe et par runder på do å sto opp halv 7 da katta ble for irritabel :p
Planer for dagen da?
Ikke så mye egentlig. Blir en rolig dag her idag. Må bare på butikken å kjøpe brød:-). Der da?

Ikke så mye egentlig. Blir en rolig dag her idag. Må bare på butikken å kjøpe brød:-). Der da?
Bare en rolig dag her også...men håper på at det ikke blir det :) håper på at lillegull skal komme nå :D

Æsj jeg fikk ikke sett det, snuppa var så mye våken og jeg følgte ikke med på klokka og sovna mellom slagene

Jeg våknet 4.30 av at frøkna hadde vondt i magen kikka ut å lurte på hvorfor månen var så liten og tenkte ikke mer over det Haha :P var først for en time siden det gikk opp for meg hvorfor Haha

Får håpe på det :-). Jeg tror jeg gikk i 1 måned ca når magen hadde sunket. Men du har vel snart termin?
Har sunket tidligere også,men nå føles som om han ligger over knærne :p ble ekstra framtung i går :p
Har termin neste mandag :)

God morgen alle sammen.
Noen planer for dagen?

Back
Topp