Gjort det med vanlige poteter, aldri søtpotetMusemor gjør det Musemor ikke kan for første gang uten oppskrift.
Noen som har lyst på hjemmelaget potetgull av søtpotet?
Vis vedlegget 138062
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjort det med vanlige poteter, aldri søtpotetMusemor gjør det Musemor ikke kan for første gang uten oppskrift.
Noen som har lyst på hjemmelaget potetgull av søtpotet?
Vis vedlegget 138062
Ja hihi. Vært på noen i det siste?Det gjør jeg også![]()
Skal vi danse ender det vel medHaha ja det kan vel diskuteres hvor gøy det erhva skal du se da?
Akkurat nå spiser jeg faktisk middag! Så tenkte jeg å vaske de 2 møkkete flaskene før jeg slenger meg på sofaen, vist jeg ikke blåser i flaskene nå i kveld jeg har jo maaaaange flere så Haha![]()
Får håpe på en god natt i nattLa meg på sofaen selv. Kjente akkurat det samme... Dritt natt og lang dag på jobb..
Godt den kom til rette!!I den ene bukselommen jeg ikke hadde sjekket ordentlig
Nei er vel 4 uker siden forrige gang nåJa hihi. Vært på noen i det siste?![]()
Har aldri gjort det i det hele tatt før, jegGjort det med vanlige poteter, aldri søtpotet
HahaSkulle nesten tru du dreiv å sjekka opp folk titt og stadig for å "sjekke" hvem du prater med![]()
Hadde ikke hørt den sammensetninga før jeg "møtte" degHaha nei jeg vet faktisk bare om ei som heter det samme som meg og hu bor ikke her![]()
Skal vi danse ender det vel med
Åhh ka da? Jeg hadde drøyet
![]()
Veldig kjekt å ha på mobilHun var nok det denne gang, men har funnet den i vesken hennes før.
Fikser bankID på mobilen i morgen når jeg er inne og betaler regninger
Hahadet høres faktisk sånn ut
Gjør ikke det altsåmå jobbe litt for å finne ut hvem og det gidder jeg ikke!
Hadde ikke hørt den sammensetninga før jeg "møtte" deg![]()
Huff daDet er de absolutt.
Det gikk jo helt fint, men det satte en støkk i oss. Etter leggetid var han en tur på do, og siden vi hadde fått overnattingsgjester etter de la seg fikk han komme opp og si hei. Da merket jeg at han var ganske rød av at han klødde seg, så vi ga enda en aerius og smurte med kløestillende så fikk han sove nesten av natta i ro. I dag var han heldigvis helt fin igjen
Okei. Kommet over en del bra før?Nei er vel 4 uker siden forrige gang nå
Ble det her ogdet ble så spennende som stekt torsk og grønnsaker, enkelt og godt
jeg trur jaggu jeg gjør det, kan ta de i morgen
![]()
Kos deg masseSatser på et lite glass vin snart her nå![]()
Sunt da![]()
Yes det gjør du rett i![]()
Er jo ikke noe å være redd for det?Kjenner jeg er litt redd nå...