Yes ,ebdelig kunne han bruke bursdagspengeneSå gøy for ham da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes ,ebdelig kunne han bruke bursdagspengeneSå gøy for ham da![]()
hehe ja. den er jo virkelig kostbar den melken og.Hehe så snilt daja jeg ble ganske glad da
mormor hadde bare fått høre av mamma at jeg måtte kjøpe Så dyr melk til lillebror hu da
![]()
Det hørtes nå ut som en rolig og fin dag det da![]()
Ser for deg en mann som står å jokker på en hvalross nå? hahahahHaha ikke si sånt da,jeg har jo sagt jeg har en livlig fantasti![]()
hehe ja. den er jo virkelig kostbar den melken og.
Ser for deg en mann som står å jokker på en hvalross nå? hahahah
Ikke så verst dag nei, og siden jeg slett ikke gidder/prioriterer å forsøke å få huset mer presentabelt til neste gjesterunde, så bare slapper jeg av med ungene nå, en bygger lego, en ser tv og jeg strikker, om en times tid skal jeg gi dem mat og legge dem og evt strikke til jeg føler for å legge meg, så legger jeg meg, og en eller annen gang i natt kommer altså mannen, svigerinne og svigermor.
Ja, veldigHahalatterlig billig!
Jada er nå kjekt at han liker gravidkroppenHahaer jo herlig da
![]()
Haha ja. Blir en kar som oppsøker dyre gourmet restauranter det der hihiViktig å være fin i kosten allerede som liten vettu Haha![]()
Det er hvertfall fare for at jeg Så for meg en mann som befølte en hvalross, men ja nå ble det jokking ogsåikke et pent syn egentlig Haha
![]()

Huff og huff. En så pervers kar vil jeg ikke være sammen med

Takk takkGod ettermiddag
Så flink du er!
Uff da, hva har skjedd??![]()
Det syntes jeg hørtes ut som en god idéhvordan er det med formen din nå da?
Haha ja. Blir en kar som oppsøker dyre gourmet restauranter det der hihi
Huff og huff. En så pervers kar vil jeg ikke være sammen med
![]()
heheh jaDet får bli når han tjener sine egne penger![]()
hehe det kan man si jaHaha du vil ikke det neijaggu godt du ikke er en hvalross da
![]()