Bedre enn ingen lunsj daFrukt og yoghurt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedre enn ingen lunsj daFrukt og yoghurt![]()
Har da vært verre før?!Himmel som dere skravler
Har mer enn nok her ogsåKan noen vaske huset mitt??
Hihi...var nok spennende for henne med masse små menneskerHåper han blir frisk snart da![]()
Nei. Ikke når vi har en grei rutine på det også. Men den funker bare når vi er hjemmebabytreffet i overigår var også klokka 2. Midt i luren. Hun fikk sove en time da. Men var ikke blid når hun våkna
![]()
Heldigvis roa det seg for hun ble så facinert av å se masse babyer for første gang, så hun var musestille på fanget mitt og bare så på de![]()
Ja var lilleguttMellomste som skal sjekkes?
Nattevakt nå såklart ja. Etter denne uka... Lykke til![]()
Gjør det også om det skal gå rasktHehe...du lager dem nok perfekt ja
Jeg bruker Hoff sine![]()
Har vært slik hele tiden. Men spesielt lur nr 2 er grusom å få til. Har holdt på i 25 min til nå. Første lur og til natten går sånn passe greit men sovner (til min store irritasjon) ikke av seg selv enda uansett hva jeg gjør for å prøve å lære han å finne søvnen selv. Når han først sovner for natten så våkner han 1-4 ganger før vi legger oss og gråter/sutrer. Da hjelper det somregel å putte i titten igjen evt ta han i armene 1 min så sover han igjenHar han vært slik hele veien, eller kun nå i det siste.
Jeg bare husker med de to eldste i den alderen og trilleturer kl 2 om natten i håp om at de skulle få sovnet
God ettermiddagGod dag jenterflere som gjør husarbeid ?
Uff da.Ja var lilleguttog konklusjonen ble som ventet: virus
Selvfølgelig har jeg nattevakthelghvile får jeg gjøre en annen gang...
Snart ferdig med buksa da?En fordel med at jeg er alene og ikke har noe å gjøre er at jeg får strikket mye.
Ble frukt og yoghurt herDet hørtes godt ut:-D. Ble en salat og litt frukt her idag. Frukten får vente litt for nå ble mini litt oppmerksomhetssyk
![]()
Det er det helt klartStor dag for lillegutt![]()
Tar et random innlegg her.Ble frukt og yoghurt her![]()
Helt sikkee på det?Har nok med leiligheten her tror jeg:-/
Ha ha nei takkJa, om du vasker mitt.
Ja det håper jeg ogspSå bra
Håper helgen går fort![]()
Ja det bør hun for jeg er jo sykHar mer enn nok her også
Kanskje ronja kan låne bort vaskedama si?![]()
![]()
Hadde tenkt å kjøpe med noe yoghurt eller lignende til ha til frukten men glemte det i farten:-/Ble frukt og yoghurt her![]()