Problemet er når jeg skal ha tid til å lage det. ..Nei ikke feil med kake![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Problemet er når jeg skal ha tid til å lage det. ..Nei ikke feil med kake![]()
Da blir det godt å legge seg til kveldsTenkte det samme...
Skal gå å rydde & vaske soverommet og skifte sengklær tenkte jeg![]()
Heheskal ikke så mye til da
![]()
Uff, nå har jeg bare slappet av i dag.
Kanskje på tide å få gjort noe fornuftig..
Har laga pastasalat og ostekake![]()
Og du da?
NamUff, nå har jeg bare slappet av i dag.
Kanskje på tide å få gjort noe fornuftig..
Det var en annen ting. Bakte boller igår jegProblemet er når jeg skal ha tid til å lage det. ..![]()
Har nok med leiligheten her tror jeg:-/Kan noen vaske huset mitt??
Greit med sånne rolige dager også![]()
Men der våknet lille U, så da mer det kosetidTenkte det samme...
Skal gå å rydde & vaske soverommet og skifte sengklær tenkte jeg![]()
Så spennende med navnefest daJeppholder på å gjøre klart til navnefesten som er imorgen
Og der?
Får håpe han sover snart da, og får en ordentlig hvilHadde vært greit om mini ville sovne nå før han bikker over til overtrøtt:-/. Meeen ligger bare å tuller i vognen.
Håper også det. Han har pleid å sove ganske godt på den andre luren i det siste men det er en kamp å få han til å sovne. Kan gjerne brukte 30-45 min på å stå og vugge vognen før han sovner og da er han ganske så trøtt når jeg legger han ned iFår håpe han sover snart da, og får en ordentlig hvil
Har han vært slik hele veien, eller kun nå i det siste.Håper også det. Han har pleid å sove ganske godt på den andre luren i det siste men det er en kamp å få han til å sovne. Kan gjerne brukte 30-45 min på å stå og vugge vognen før han sovner og da er han ganske så trøtt når jeg legger han ned i
Ja, om du vasker mitt.Kan noen vaske huset mitt??
HerligDet var en annen ting. Bakte boller igår jeg![]()
Frukt og yoghurtHva ble det på deg?
Hehe...du lager dem nok perfekt jaJeg holder på med de potetene som i kveld skal bli pommes frites, og når jeg lager det tar det *litt* tid for ellers blir de ikke perfekte![]()