God dag jenterflere som gjør husarbeid ?
God dag! Jepp! Husarbeid og kakebaking her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dag jenterflere som gjør husarbeid ?
God dag
Alt bra der?
Ullbukse, kjedelig jobb ;pHva strikker du?![]()
Skal i forening med jentegjengen i kveld. Kanskje jeg prøver å lure inn en tur mellom regnbygene. Ser ut som solen prøver å komme litt frem. Der da?Hva har dere til planer idag da?![]()
Er frisør, så på en frisørsalongKjedlig !
Hvor jobber du ?
Det hørtes godt ut:-D. Ble en salat og litt frukt her idagNystekte rundstykker har jeg lyst på![]()
Åh! Det hørtes godt ut.. jeg vil ha godis i kjedsomheten min. Frukt høres mye sunnere utDet hørtes godt ut:-D. Ble en salat og litt frukt her idag. Frukten får vente litt for nå ble mini litt oppmerksomhetssyk
![]()
God dagGod daaaag![]()
Skal i forening med jentegjengen i kveld. Kanskje jeg prøver å lure inn en tur mellom regnbygene. Ser ut som solen prøver å komme litt frem. Der da?
Vet jeg får servert kake i kveld så må prøve å veie opp for det usunne i kveld med litt frukt nåÅh! Det hørtes godt ut.. jeg vil ha godis i kjedsomheten min. Frukt høres mye sunnere ut![]()
Ja er kjekt detKoseligher holder jeg på å gjøre klar snupps til å dra til kiropraktor
![]()
God daghva har du gjort i dag ?
HeheVet jeg får servert kake i kveld så må prøve å veie opp for det usunne i kveld med litt frukt nå![]()
Greit med sånne rolige dager ogsåUff, nå har jeg bare slappet av i dag.
Kanskje på tide å få gjort noe fornuftig..
Tenkte det samme...Uff, nå har jeg bare slappet av i dag.
Kanskje på tide å få gjort noe fornuftig..
Er ikke så god på å strikke, men jeg får ds til littHeheskulle ønske jeg og kunne sånt
![]()
Nei ikke feil med kakeHehekunne tenkt meg litt kake jeg også. .