Skravletråd september

Blir rart å få henne ut, og bare være meg igjen :p Får håpe kiropraktoren får gjort noe :) Vondt når de små er plaget med noe :(

Ja:p husker jeg lenge gikk å bare aå meg i speilet. Magen var jo plutselig vekke :p
Ja håper også det. Hun lå jo i seteleie ganske lenge og ble tatt med ks, så da kan de vel få litt låsninger tror jeg :p spent på i morgen:)
Gjør vondt i mammahjertet når de har vondt :/

Ja:p husker jeg lenge gikk å bare aå meg i speilet. Magen var jo plutselig vekke :p
Ja håper også det. Hun lå jo i seteleie ganske lenge og ble tatt med ks, så da kan de vel få litt låsninger tror jeg :p spent på i morgen:)
Gjør vondt i mammahjertet når de har vondt :/
Kiropraktor i morgen?
Masse lykke til

Her ble både mannen og meg angrepet.
Egentlig ganske greit, da slipper jeg å gjøre det i morgen, og mye koseligere å gjøre husarbeid sammen enn alene
Har drukket masse te også

Enig der ;) og då går det dobbelt så fort :) mannen tok litt husarbeid også. Søpla og kjøkken. Er litt utslitt idag:p

jeg er fri for te i skapet nå :o

Enig der ;) og då går det dobbelt så fort :) mannen tok litt husarbeid også. Søpla og kjøkken. Er litt utslitt idag:p

jeg er fri for te i skapet nå :eek:
Jeg har et lite lager nede med alt mulig jeg alltid sjekker før jeg ukeshandler.
Når det gjelder te så gjelder følgende, er det bare 0-1 pakker igjen kjøper jeg slik at det står 4 der, er det 2-4 sjekker jeg igjen neste uke.
Går aldri tom...

Jeg har et lite lager nede med alt mulig jeg alltid sjekker før jeg ukeshandler.
Når det gjelder te så gjelder følgende, er det bare 0-1 pakker igjen kjøper jeg slik at det står 4 der, er det 2-4 sjekker jeg igjen neste uke.
Går aldri tom...

Åh, burde og gjøre det. Sist ukeshandling glemte jeg mesteparten. Selv med liste. Var så sliten og surrete at jeg klarte ikke tenke rett :p

Åh, burde og gjøre det. Sist ukeshandling glemte jeg mesteparten. Selv med liste. Var så sliten og surrete at jeg klarte ikke tenke rett :p
Jeg har et rom nede hvor jeg blant annet har en hylle med tørrvarer og et enormt kjøle/fryseskap.
Har en oversikt av hva jeg skal ha som standard av diverse varer der nede, og fyller på ut fra det.
I kjøleskapet og skap på kjøkkenet har vi det vi trenger der og da og henter nede ettersom vi går tom..

Back
Topp