Skravletråd september

Hadde venninner på besøk som jeg kjørte hjem like før hun begynte skrikingen idag. Har ikke så mye familien her i byen. To brødre, men de er jo så opptatte :p

Går til postkassa om kvelden. Det er min "fritid". Selv da spurtgår jeg de 20 meterne tilbake:pFår ikke slappa av eller har samvittighet nok til å forlate huset når hun skriker. Har det vel litt sånn som deg der :p
Da får vi bare krysse fingre for at behandlingen i morgen gir resultater:)
Man blir virkelig utslitt av slike kvelder!!

Haha, du må jo spesifiseeere. Er i mammatåka vettu ;) tenkte svangerskap siden vi snakka om underforumet svangerskap og fødsel :p

Åh, skal ikke lyve. De var tøffe.. ekstremt tøffe. Men vi fikk en tøff start da. Morkakeløsning og hastekeisersnitt i uke 36, så hun kom prematur. Helt frisk og fin, men sugesvak og gulsott så vi fikk aldri ordentlig til amming, vekta var problem, og vi var en stund på sykehus. Men hun er frisk og rask enda og selvfølgelig verdens herligste ;) slitt endel med luft i magen og sånn, men vi håper det bedrer seg. Litt tendens til kolikk tror jeg. Men vi koser oss jo glugg i hjel med skatten vår ;) du kommer til å elske å være mamma, uansett hvor tøft det kan være.<3
Ja, jeg er forberedt på at det blir tøft. Er jo mye som kan oppstå. Håper det går bedre med dere nå :)

Ammetåke ja.. Føler jeg er godt inne i gravidtåka nå :D

Da får vi bare krysse fingre for at behandlingen i morgen gir resultater:)
Man blir virkelig utslitt av slike kvelder!!

Ååja. Måtte bare gi henne til mannen og be han rape henne under måltidet. Trengte en pustepause akkurat der og da :p det ringer virkelig ørene når det står på :p

Den er ikke god:P
Ikveld blir det bare sofa her....du da?:)
Bunnen var rar :p tror jeg må be mannen kjøpe noe annet enn rester til kvelds :) herlig :D sovet litt frem og tilbake siden 18:30 jeg :p

Kake til helga høres jo veldig bra ut;)
Vi bruker bare blå soft her hjemme også. Stort sett bare jentungen som bruker smør på skiva si.

Ja ikke sant ;) syntes den er best, men har kjøpt et annet smør nå og som er melkefritt var det Synnøve finden som har det tru, litt spent på hvordan det er da..

Ja, jeg er forberedt på at det blir tøft. Er jo mye som kan oppstå. Håper det går bedre med dere nå :)

Ammetåke ja.. Føler jeg er godt inne i gravidtåka nå :D

Tøft, men samtidig herlig. :D satt og så på gravidbilder idag. Kjenner jeg savner gravidmagen min:p

Går mye bedre nå enn i starten. Hum går opp i vekt og er en lang frøken skal til kiropraktor i morgen og sjekke for låsninger. Hun kaver under flaskematingen, og er veldig plaga med luft og magen. Så håper dt er noe å løse der :)

Her har jeg slappet helt av idag og tenkt kun på meg :) det var hakket før jeg ble lagt inn :O håper det aldri skjer igjen :)

Tøft, men samtidig herlig. :D satt og så på gravidbilder idag. Kjenner jeg savner gravidmagen min:p

Går mye bedre nå enn i starten. Hum går opp i vekt og er en lang frøken skal til kiropraktor i morgen og sjekke for låsninger. Hun kaver under flaskematingen, og er veldig plaga med luft og magen. Så håper dt er noe å løse der :)
Blir rart å få henne ut, og bare være meg igjen :p Får håpe kiropraktoren får gjort noe :) Vondt når de små er plaget med noe :(

Sorry at jeg forsvant litt.
Husarbeidet kom og angrep oss.
Ja jeg vet, veldig merkelig tid på døgnet, men jeg skulle bare hente noe å drikke og så ballet det på seg...

Back
Topp