neeeei, vært 100%sm. i over 1 uke nå.Bare ikke press deg selv for hardt nå da! Jobber du 50% fortsatt eller?
Fra i går gikk jeg over i 60% sm.
Sm. i dag fra senvakt og skal jobbe i morgen d-vakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
neeeei, vært 100%sm. i over 1 uke nå.Bare ikke press deg selv for hardt nå da! Jobber du 50% fortsatt eller?
Ja gjør det. Det er jo så godtChili con carne! Takk for tips! Jeg har en god porsjon i fryseren, den skal jeg jammen ta opp til meg og ungene på lørdag![]()
Neida, så avansert er ikke jegSånn sett.
Forstod det som at du fylte biffen med sopp og lurte på om du rullet den sammen, eller skar en lomme i den eller noe slikt
Er det ikke ille mye bønner (Chili con carne! Takk for tips! Jeg har en god porsjon i fryseren, den skal jeg jammen ta opp til meg og ungene på lørdag![]()
) i det?Med de kynnerne dine trodde jeg du var 100% jegneeeei, vært 100%sm. i over 1 uke nå.
Men trenger ikke si at jeg baker den,sæ fryser jeg den før noen kommer hjemhehe ja det er lett for![]()
neeeei, vært 100%sm. i over 1 uke nå.
Da er det jo greit.Vi har 3 mil til jobben i Oslo.
Dyrt med tog når vi begge jobber.
Heldigvis jobber vi på samme sted så vi samkjører
Men det var en god ide.Neida, så avansert er ikke jeg![]()
Ja det sier og mener vel alle.Med de kynnerne dine trodde jeg du var 100% jeg
Vi kutter ut bønnene,da ingen av oss er noe fan av deEr det ikke ille mye bønner () i det?
Jo egentlig. Jeg halverte mengden i oppskriften på Trines.Er det ikke ille mye bønner () i det?
Men det var en god ide.
Kanskje med litt brie også i tillegg til sopp
Pomes frits og bearnaise...
Ok kanskje asparges
Det bør du nok da ja. ellers går den nok unnaMen trenger ikke si at jeg baker den,sæ fryser jeg den før noen kommer hjem![]()
Vi kutter ut bønnene,da ingen av oss er noe fan av de![]()
Jeg er virkelig ikke glad i bønner, og klarer ikke å sove på samme rom med mannen etter han har spist detJo egentlig. Jeg halverte mengden i oppskriften på Trines.
Jeg er fryktelig spent. Lurer på om opplegget er så tilrettelagt som det virket pr. tlf.Aha jeg skjønner, får håpe det går bra på jobb i morgen da![]()
Tror det blir det, takk for hjelpenoohh nam! Nå ble jeg sulten![]()
*skyndtermegpåkjøkkenet*Det bør du nok da ja. ellers går den nok unna![]()
Haha! Det kan jeg skjønne at du ikke gjørJeg er virkelig ikke glad i bønner, og klarer ikke å sove på samme rom med mannen etter han har spist det![]()
Tror det blir det, takk for hjelpen![]()