Lurer på om jeg skal bake litt boller. Tenkte egentlig å gjøre det igår men tiden gikk ifra meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detGreit å bake litt når ånden først kommer![]()
Syns nå du fikk bakt mye jeg daDet er detkunne ha bakt mer,men mangler gjær nå...også er det ikke så mye mel igjen heller
![]()
Sør-TrøndelagEr ikke sikker på om vi har en ordentlig slakter her, jeg..
Hvor i landet var det du bodde igjen?
Jeg har planer om det her også senere i dagLurer på om jeg skal bake litt boller. Tenkte egentlig å gjøre det igår men tiden gikk ifra meg
Da syns jeg du skalLurer på om jeg skal bake litt boller. Tenkte egentlig å gjøre det igår men tiden gikk ifra meg
Er du sjåfør altså?Jeg ble vekket en halv time før jeg skulle kjøre dem
Skal handle i morgen daDa blir det fort vanskelig
Jeg hadde heldigvis kjøpt sist jeg var på butikken.
Ja, satser på det daSkal handle i morgen da![]()
Så er jeg jo hjemme om dagene,så får håpe ånden kommer over meg en dag senere også![]()
Bak i veiLurer på om jeg skal bake litt boller. Tenkte egentlig å gjøre det igår men tiden gikk ifra meg
Må bare sjekke om jeg har alt jeg trenger førstJeg har planer om det her også senere i dag![]()
Ja,gjorde i grunn detSyns nå du fikk bakt mye jeg da![]()
Må bare sjekke om jeg alt jeg trenger førstBak i vei![]()
Jeg hadde alt. Blir nok bare vanlige hveteboller, om jeg ikke slår til med kanelboller daMå bare sjekke om jeg har alt jeg trenger først![]()
lage kaken og kjøpe inn til glasur senere?Ja,gjorde i grunn dethar til en sjokolade kake da,men ikke glasuren
![]()
Tenkte på det samme jeg ogsålage kaken og kjøpe inn til glasur senere?![]()
Det går an selvfølgeliglage kaken og kjøpe inn til glasur senere?![]()
Vi har en bil (foreløpig), og bussrutene her er dårlige.Er du sjåfør altså?
Bakte vanlige jeg nå..sist bakte jeg kanelbollerMå bare sjekke om jeg alt jeg trenger først. Og bestemme meg for hvilke boller jeg skal bake
![]()
Yes god plan detTenkte på det samme jeg også![]()