Å nei:-/. Skikkelig så dere her fått sykdom i huset daJa nå er tredjemann i gang igjenoppkast da han sto opp!
Jeg døøør!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei:-/. Skikkelig så dere her fått sykdom i huset daJa nå er tredjemann i gang igjenoppkast da han sto opp!
Jeg døøør!!![]()
Effektiv du er.Sjokoladekake er i ovnen, mini leker litt på gulvet før luren og ryddingen pågår![]()
TakkEffektiv du er.
Har bare fått kjørt de eldste om mannen dit de skal
Ha en flott dag på jobbFår vel jobbe litt![]()
JeppMinstemann?? Som var frisk?
![]()
God morgen TamaraGod morgen damer![]()
Åh neeeiJepp![]()
"Mamma, jeg har rapet i senga!" Flott...
Det er da også en måte å si det på, dakkars lilleJepp
Herlig:-/. De vet å få sagt det :-D. God bedring til de småJepp![]()
Uff da.. Her har det hvert helt omvent. Har igjennom over halve svangerskapet slitt med lekkasje og etter fødsel med å få tømt brystene nok. Har havnet mye melk i dusjen og på bokser i kjøleskapet (som ikke har blitt rørt).Aah.. Ser den da.. Kjipern situasjon da :/
Her var det og litt gulp og spy etter fødsel. Gikk over etter et par dager. Jeg fikk ikke melk pga keisersnittet før dag fem, så hun fikk tillegg fra kvelden hun var tre og en halv dag. Ikke rart hun gikk ned fra 3050 til 2690. Hun sugde det hun klarte, men hadde tydeligvis ikke godt nok tak og var for svak til å klare å få ut noe. Slet ganske lenge med stillestående vekt da før det endelig snudde seg. Hun gulpa bare alt opp igjen.
Mannen har ikke vært hjemme siden søndag!Uff da.
Da er alle syke
Kanskje mannen også burde ta seg syktbarn dag.
Dersom alle tre driver og kaster opp kan det fort bli litt mye for en person
Masse god bedring
Hihi...så deilig daHihi, ja endeligsov helt til nå jeg
og baby sover enda..
Da er det på tide at han kommer hjemMannen har ikke vært hjemme siden søndag!
Han er på kurs i Oslo...
Kommer heldigvis hjem i kveld
Alene med 3 syke er på grensen til terror![]()
HahaHverdagsglimt
Lille U lå på puppen i går morges.
I hånden sin har han en gakk som han driver og slår på beinet sitt.
Hver gang den treffer kvekker den.
Brått blir lille U helt still.
Så slår han gakket på beinet to ganger mens han følger med.
Slipper puppen og bryter ut i latter.
Der var det en liten gutt som brått skjønte at det var han som fikk gakken til å lage lyd
Den gakken har ikke fått ligget i fred siden
Da er det jo flott du kan steppe innKan når jeg vil. Gubben hadde egentlig tenkt å lage selv men fant ut at døgnet ikke har nok timer :-/
God morgen søte duGod morgen alle!![]()
Ja elsker å bake også så gjorde meg ikke noeDa er det jo flott du kan steppe inn![]()
Dritflaks kaller jeg dette!Å nei:-/. Skikkelig så dere her fått sykdom i huset da