Det er jo veldig greit daHar heldigvis fleksitid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo veldig greit daHar heldigvis fleksitid
Det er bra detOverrasket over hvor mye hun sover
![]()
Er deilig å kose seg hjemme også daDu får få deg godt med søvn i natt da
I dag har vi hvert på ammepol på sykehuset. Sjekk av vekt, gulsot osv siden vi reiste hjem før ammingen var helt på plass. Så ble det stopp innom jobben til samboeren for å vise frem lillemor, så prøvd ut bæreseler på babyshop, handla og spist middag på ikea og hvert på besøk hos beste venninna mi som mista mammaen sin her om dagen..
Hva er den andre hobbyen da?hihi takk skjønne du![]()
Er nå gøy å holde på med.
Den andre hobbyen koster meg for mye...så denne er bedre![]()
Hvis du har samme været som her så hadde jeg holdt meg inneTusen takk. Får se om det blir tur, ikke så veldig bra vær for å si det sånn
.
Gikk garantert dårligHvordan gikk det med den utfordringen i går??
Er noen kraftige regnbyger ute. Regner godt nå ser det ut som. Fant meg en kaffekopp til jeg. Og mini sover godt i vognen sin mens jeg skravler her og har god morgen norge på i bakgrunnenHvis du har samme været som her så hadde jeg holdt meg inne![]()
Hmm..
Hva var det vi skulle ha til middag på torsdag tro..
Det var der, hjemmelagde seikaker med raspede gulrøtter...
Da hadde han nok sovnet uansettDet er fult mulig, eller at det bare var hans vanlige sove tid nå.
Tror det kommer til å gå bra på kontrollen![]()
haha ja .Gikk garantert dårlig![]()
Så koselig daHihi raringen minSkal kose seg med farmoren i dag han. Hun skal hente i barnehagen
![]()
God morgen. Tidlig på an idag her. Mini våknet kl 05.45 og ikke sjans for at han skulle sove noe mer. Så var bare å komme seg opp. Nå ligger han og leker litt før frokost. Håper på å få en liten powernap selv når han skal sove neste gang. Var litt tidlig dette her og ikke sovet noe særlig godt i natt heller
Ja veldigSå koselig dalitt farmortid!
Her var det 9 graderVar jaggu kaldt i morges gitt. Hva var temp. hos dere?![]()
Da er det bare å kose seg inneMini sovnet kjapt i vognen, kaffekopp nr 2 er funnet og det regner ute.
Det gjør mannen ogsåDet tar jeg mer enn gjerne til lunsj![]()
Høres ut som en perfekt morgenEr noen kraftige regnbyger ute. Regner godt nå ser det ut som. Fant meg en kaffekopp til jeg. Og mini sover godt i vognen sin mens jeg skravler her og har god morgen norge på i bakgrunnen![]()
Lille U er mye bedre, jeg har sovet så har det veldig bra, mannen, vel han skulle jeg gjerne ha holdt hjemme, men han påstod han var bedre..Da hadde han nok sovnet uansett
Er dere i bedre form?
Så god og varm utFallt litt for denne![]()
![]()