Skravletråd september

God morgen :) katta vår har fått 2 kattunger rett utenfor soveroms døra mi I natt. Ikke sagt et pip, skal prøve å få sett litt mer på krabatene når tuppa har reist i bhg. :)
Ønsker alle en fin dag.

God morgen :) katta vår har fått 2 kattunger rett utenfor soveroms døra mi I natt. Ikke sagt et pip, skal prøve å få sett litt mer på krabatene når tuppa har reist i bhg. :)
Ønsker alle en fin dag.
Ååååh, kan tenke meg de er søte ❤️❤️

Huff da, hvorfor ikke?
Fikk rett og slett ikke sove.
Og hver gang jeg endelig holdt å sovne var det noe som vekket meg.
Sovnet til slutt kl 03:30, lille U mente det var morgen kl 05:30.
Da fikk han pupp og jeg vekket mannen.
Fikk så lov til å sover kl 06:00-07:30..

Fikk rett og slett ikke sove.
Og hver gang jeg endelig holdt å sovne var det noe som vekket meg.
Sovnet til slutt kl 03:30, lille U mente det var morgen kl 05:30.
Da fikk han pupp og jeg vekket mannen.
Fikk så lov til å sover kl 06:00-07:30..
For en oppstykket og slitsom natt:( håper du får sove litt ila dagen.

God morgen damer:):) Eller er det allerede blitt dag for mange:P?

Her hadde jeg klokken på i dag for å begynne på noen kaker, guttungen fikk sove litt lenger:)

God morgen damer:):) Eller er det allerede blitt dag for mange:P?

Her hadde jeg klokken på i dag for å begynne på noen kaker, guttungen fikk sove litt lenger:)
God morgen. Her har det vært morgen siden kl 6.30 så vært oppe en stund. Snart sovetid igjen her. Hvilke kaker du skal lage idag?

God morgen:D
Så kjipt du ikke fikk sove mer:( når du endelig hadde sjansen..
Er nå veldig typisk. Men med en stor kopp kaffe våkner en ihvertfall litt:-). Snart ut en tur i den friske høstluften for å få mini til å sove så våkner nok mer da :-)

God morgen :-). Her har for en gangs skyld gubben stått opp med mini for å la meg sove litt. Meen jeg får selvsagt ikke til å sove mer.
Det er så typisk! :p

Ønsker alle en fin dag.
Oi! :) så koselig ♡

Back
Topp