Njaaa når jeg sov så sov jeg godtDa håper jeg du sov godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Njaaa når jeg sov så sov jeg godtDa håper jeg du sov godt![]()
Ååååh, kan tenke meg de er søteGod morgenkatta vår har fått 2 kattunger rett utenfor soveroms døra mi I natt. Ikke sagt et pip, skal prøve å få sett litt mer på krabatene når tuppa har reist i bhg.
![]()
Ønsker alle en fin dag.
Fikk rett og slett ikke sove.Huff da, hvorfor ikke?
For en oppstykket og slitsom nattFikk rett og slett ikke sove.
Og hver gang jeg endelig holdt å sovne var det noe som vekket meg.
Sovnet til slutt kl 03:30, lille U mente det var morgen kl 05:30.
Da fikk han pupp og jeg vekket mannen.
Fikk så lov til å sover kl 06:00-07:30..
Så koselig daJa jeg merket det ;-)
God morgen til dere ogsåNå har minsten sovnet og jeg håper jeg selv gjør snart også. For noen av dere er det kanskje snart morgen så jeg ønsker dere med dette bildet
Vis vedlegget 137051
God morgenGod morgen
Snart jobb på meg,tror det blir en lang dag
God morgenGod morgen!
Her er frøkna sinna fordi hun må stå opp :-(
Sier det er altfor tidlig å våkne :-(
Herlig morgen![]()
Takk det samme til degHåper alle får en fin dag![]()
God morgenGod morgen. Her har for en gangs skyld gubben stått opp med mini for å la meg sove litt. Meen jeg får selvsagt ikke til å sove mer.
God morgenGod morgen allehva skal dere idag?
God morgen. Her har det vært morgen siden kl 6.30 så vært oppe en stund. Snart sovetid igjen her. Hvilke kaker du skal lage idag?God morgen damerEller er det allerede blitt dag for mange
?
Her hadde jeg klokken på i dag for å begynne på noen kaker, guttungen fikk sove litt lenger![]()
Er nå veldig typisk. Men med en stor kopp kaffe våkner en ihvertfall littGod morgen
Så kjipt du ikke fikk sove mernår du endelig hadde sjansen..
God morgen. Ikke så mange planer her. Snart skal mini sove så kanskje en trilletur for å få det til
. Der da?
Det er så typisk!God morgen. Her har for en gangs skyld gubben stått opp med mini for å la meg sove litt. Meen jeg får selvsagt ikke til å sove mer.
God morgenDa er det morgen her.
Mannen og de eldste har dratt hvert til sitt, og det er bare lille U og meg her hjemme.
Planer for dagen, nja, sover når jeg kan, ble ikk så mye av det i natt
Oi!God morgenkatta vår har fått 2 kattunger rett utenfor soveroms døra mi I natt. Ikke sagt et pip, skal prøve å få sett litt mer på krabatene når tuppa har reist i bhg.
![]()
Ønsker alle en fin dag.