Skravletråd september

God morgen :-). Her har for en gangs skyld gubben stått opp med mini for å la meg sove litt. Meen jeg får selvsagt ikke til å sove mer.

God morgen :-). Her har for en gangs skyld gubben stått opp med mini for å la meg sove litt. Meen jeg får selvsagt ikke til å sove mer.

God morgen :) vel, er ikke det typisk ;) Her er mannen dratt på jobb for et par timer siden. Jeg og frøkna sto opp syv og nå prøver jeg å få henne til å sovne, slik at jeg kan sove litt til ;) hva skal du idag da?

God morgen!

Her er frøkna sinna fordi hun må stå opp :-(
Sier det er altfor tidlig å våkne :-(

Herlig morgen :-P
Hehe, er jo egentlig enig med henne;)
Heldigvis er mine lette å vekke om morgenen. På godt og vondt egentlig.

Da er det morgen her.
Mannen og de eldste har dratt hvert til sitt, og det er bare lille U og meg her hjemme.
Planer for dagen, nja, sover når jeg kan, ble ikk så mye av det i natt

God morgen :) vel, er ikke det typisk ;) Her er mannen dratt på jobb for et par timer siden. Jeg og frøkna sto opp syv og nå prøver jeg å få henne til å sovne, slik at jeg kan sove litt til ;) hva skal du idag da?
Veldig typisk:-P. Nå sprang nettopp gubben ut dørene for å lufte hunden og rydde på tomten slik at den blir klar til å bygges på:-).
Her leker mini litt nå før han skal sove igjen om en liten time :-). Ellers har vi ikke så mange planer idag:-). Der da?

Planer i dag da damer?

Her baller det på seg med både det ene og andre denne uka her. Hadde håpet å få til en treningsøkt (mølle) ila uka, men er stygt redd det utgår.
Dagen i dag blir i all hovedsak jobbing. Bortsett fra 15:30-19:30 som jeg har tenkt å være mamma/husmor/kone/ryddehjelp/leksehjelp/kjøkkenarbeider etc;) men aller mest skal jeg være mamma da:)

Back
Topp