dette blir en LANG natt for min del....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er egentlig alfa og omega for meg. Merker stor forskjell på om jeg trener eller ikke..Æsj, så kjedeligmen enda viktigere å faktisk trene styrke da!
Jo for et B-menneske er 6.30 tidlig6:30 er da ikke sent. Her står klokka på 5:45. Gjesp.
Takk takkGod natt og god vakt i morgen![]()
Ikke trøtt???dette blir en LANG natt for min del....
trøtt jo, lei meg ja ... -.- blææ jeg hater når følelsene kommer på kvelden altsåIkke trøtt???
Hvorfor er du lei deg?trøtt jo, lei meg ja ... -.- blææ jeg hater når følelsene kommer på kvelden altså![]()
jeg blir lei meg når jeg venner eller nære blir gravid for det har skjedd så mange ganger mens vi har prøvd. nå er det 30. gang jeg ser det og føler meg så uheldig og dette er urettferdigHvorfor er du lei deg?
Nei det skjønner jeg er trist :-(jeg blir lei meg når jeg venner eller nære blir gravid for det har skjedd så mange ganger mens vi har prøvd. nå er det 30. gang jeg ser det og føler meg så uheldig og dette er urettferdigtakler ikke det så bra om dagen oppå dette med broren min
Tusen takk for detNei det skjønner jeg er trist :-(
Håper dere får det til snart![]()
Klem
Goood morgenNå har minsten sovnet og jeg håper jeg selv gjør snart også. For noen av dere er det kanskje snart morgen så jeg ønsker dere med dette bildet
Vis vedlegget 137051
Uffdet var tidlig6:30 er da ikke sent. Her står klokka på 5:45. Gjesp.
Sovnet fra hele skravlingen igjen jegOg vips var det helt stilt igjen...?
God morgenGod morgen!
Her er frøkna sinna fordi hun må stå opp :-(
Sier det er altfor tidlig å våkne :-(
Herlig morgen![]()
God morgenGod morgen
Snart jobb på meg,tror det blir en lang dag
Holder med hennr i detGod morgen!
Her er frøkna sinna fordi hun må stå opp :-(
Sier det er altfor tidlig å våkne :-(
Herlig morgen![]()
Yes det ble detGod morgen. Lite søvn i natt?