He he ja det er litt dumtDet var litt for lite ja. Kjedelig å ha tomt batteri i morgen tidlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he ja det er litt dumtDet var litt for lite ja. Kjedelig å ha tomt batteri i morgen tidlig![]()
Det pleier min også å gjøre, men han er syk dakkers.Mannen tok kjøkkenet her
Men jeg har tatt endel annet da![]()
Ja, plugger ut før jeg sovner jeg og. Men blir sikkert litt både BV og candycrush med tusvik&tønne på øret før jeg er klar for å soveNå er jeg snart på 60 her
Tar av laderen når jeg legger meg.
Pjuh, enda godtVirker som det går litt raskere igjen nå da![]()
Da skal han jo slippe. Såklart.Det pleier min også å gjøre, men han er syk dakkers.
Hadde tatt en del da.
Jeg tok bare litt til.
Er ikke hel perfekt der siden jeg også er syk og ikke orket så mye, tar resten i morgen
Kommet seg litt nåHmm så kjipt da
Det er jo braKommet seg litt nå![]()
Det blir bare stressHe he ja det er litt dumt
Det blir gjerne detDet blir bare stress![]()
Blir nok ikke mye mer her. Kjenner jeg er temmelig trøttJa, plugger ut før jeg sovner jeg og. Men blir sikkert litt både BV og candycrush med tusvik&tønne på øret før jeg er klar for å sove![]()
Ja, det var detPjuh, enda godt![]()
Natta, sov godtNå er det leggetid for meg![]()
Tidvis her også..Appen er treg :/
Burde trent mer jeg og, da må det også bli på kveld etter at ungene er lagt.Det hjelper nok mye.
Jeg må trene på kvelder, gjerne etter ungene er i seng...
Fra fullt liv til helt dødt :-oJa. Veldig!!![]()
Sov godtNå er det leggetid for meg![]()
Mye man må gjøre før man sovnerJa, plugger ut før jeg sovner jeg og. Men blir sikkert litt både BV og candycrush med tusvik&tønne på øret før jeg er klar for å sove![]()
Kjedelig :/Tidvis her også..
Hihi, plutselig bumper vi på hverandre. Sånn bortsett fra at jeg helst løper... Hvorfor kan ikke du?Burde trent mer jeg og, da må det også bli på kveld etter at ungene er lagt.
Vi får ta en treningsdate ;-)