Greit med litt pause innimellom ogsåTrenger nok laaang pause ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit med litt pause innimellom ogsåTrenger nok laaang pause ja![]()
Jeg er med på liv ette jeg får tatt en dusjEr egentlig det.
Jeg kunne egentlig tenke meg litt liv i kveld, jeg, men nå vurderer jeg nesten å finne frem tegnesakene mine
Sprek du erDet ble det ja
Haha...jeg går ikke på denLitt så. Haha![]()
Ok, da får vi vente på deg da...Jeg er med på liv ette jeg får tatt en dusj![]()
Fristet med en dusj. Fryser kjenner jegJeg er med på liv ette jeg får tatt en dusj![]()
Da håper jeg du får inn lille U der ogsåDet er hun, og jeg er veldig glad i den barnehagen og personalet der.
Eldsten gikk også der
Tror fortsatt ikke jeg hadde hatt nubbsjans gittPrøver bare å gjøre det enklere for deg.
Trakk til om med fra hele jobb tiden selv om du også skravler når du er der![]()
Da satser vi på at det fortsetterHar blitt bedre de siste 10 minuttene![]()
Synes det er kaldt jeg også. Har snakket om å fyre opp, men kom aldri så langtFristet med en dusj. Fryser kjenner jeg![]()
Flink er du .Yes det stemmer
Kos dereNå skal jeg se kamp med gutta mine![]()
Man trenger å være trygg med de man leverer de aller minste til ja.Da håper jeg du får inn lille U der også
Deilig å være komfortabel med barnehagen!
Tror egentlig ikke jeg heller..Tror fortsatt ikke jeg hadde hatt nubbsjans gitt![]()
Hehe, blir liksom ikke helt ferdig og da føler jeg meg så ueffektiv. Skal levere en del på brukten. Og i et hus uten boder blir det stående på stua tid torsdag da de har åpent.Haha...jeg går ikke på den![]()
Ikke min hellerHåper det. Ikke så mye selskap i gubben her
Hvilken kamp?Nå skal jeg se kamp med gutta mine![]()
Regner med du gjør detDet forstår jeg godt![]()
Regner med det er VIFHvilken kamp?![]()
Det gjør viKos dere med kamp![]()