Du får prøve å nyte den siste tiden før den lille kommerDet gjør det virkelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får prøve å nyte den siste tiden før den lille kommerDet gjør det virkelig![]()
Det gjør jeg jo, må jo prøve være mest mulig våken og opplagt for guttungen sin delDu får prøve å nyte den siste tiden før den lille kommer![]()
Jeg ble skikkelig skuffetHaha kanskje lurt da![]()
Haha du får prøve å finne en gitar som funker og prøve å spille for han på denJeg ble skikkelig skuffetmen fikk sitte på i limoen etterpå da
![]()
Det er jo en fordel. Hvor gammel er han?Det gjør jeg jo, må jo prøve være mest mulig våken og opplagt for guttungen sin del![]()
Han blir 2år i oktDet er jo en fordel. Hvor gammel er han?
Herlig alder det daHan blir 2år i okt![]()
Ja viljesterk livlig liten karHerlig alder det da![]()
Hehe ja de vet hva de vilJa viljesterk livlig liten kar![]()
Ingen tvil om det neiHehe ja de vet hva de vil![]()
Ser bare på min på 8 1/2 måned. Begynner å få en sterk viljestyrke her også alleredeIngen tvil om det nei![]()
Det begynner tidlig jaSer bare på min på 8 1/2 måned. Begynner å få en sterk viljestyrke her også allerede.
Har en her jeg kunne imponert medHaha du får prøve å finne en gitar som funker og prøve å spille for han på den.
Bra du ihvertfall fikk sitte på i limoen hans da:-D
JaDet begynner tidlig ja![]()
Du får imponere han med den i natt daHar en her jeg kunne imponert medha ha ha!
Ja han likte meg allikevel![]()
Her har han 2 å slektes på i forhold til stahet og føler av og til han har fått dobbelt opp
Venter på at mannen skal stå opp sånn at vi kn spise frokost sammen