Ja ikke sant :-oDet er for kort frist, burde i det minste vært en uke![]()
Ordner seg nok ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant :-oDet er for kort frist, burde i det minste vært en uke![]()
åja heheJeg har Nettop lagt meg ;-)
Natteravn jeg og, men ble sittende og zappe![]()
Var ikke så mange å skravle med når jeg var innom, så ble sittende å se på tv :-oåja hehejeg blir skravlesyk når jeg er oppe om natten jeg
![]()
Det er jo ikke detVar ikke så mange å skravle med når jeg var innom, så ble sittende å se på tv :-o
Ja ikke sant :-o
Ordner seg nok ;-)
Blir nok feil side av østlandet for meg.Jeg bor i Sandefjord![]()
Hvor tidlig stod du opp i dag da? Her var det morgen ca kl 5:40, men drøyde det til 6:20 før jeg og snuppa stod oppSitter og lurer på når jeg kan hive opp mannen slik at jeg kan legge meg igjen
Ut fra de planene jeg har i dag vil han få tid til å sove på dagen
Lille U vekket med 05:30.Hvor tidlig stod du opp i dag da? Her var det morgen ca kl 5:40, men drøyde det til 6:20 før jeg og snuppa stod opp![]()
God morgen.God morgen. Sovnet visst fra hele skravlingen igår jeg
![]()
Nei så det var litt dødt her etter jeg var sovnet nå jeg ser gjennom herGod morgen.
Fikk ikke skravlet noe særlig i går kveld jeg heller
Pleier det ikke å være ganske dødt på lørdags kveldene?Nei så det var litt dødt her etter jeg var sovnet nå jeg ser gjennom her![]()
Kan godt stemme detPleier det ikke å være ganske dødt på lørdags kveldene?
God morgenGod morgen! På tide å få ræva opp av sengadrømte om justin bieber. Så flaut... Jaja
BlææææGod morgen. Haha jaja sikkert kjekt å drømme om han
Da synes jeg du skal vekke mannenLille U vekket med 05:30.
Er mannen som egentlig skal stå opp for så å sove på dagen
Hahahaha nei han ble vel ikke særlig imponert da tenker jegBlææææha ha ha ha ha!! Drømte at jeg skulle imponere han med å spille gitar. Men gitaren var kjemperar og ustemt så han ville ikke høre
![]()