Nærmer meg nå tror jegDet klarer du nok ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nærmer meg nå tror jegDet klarer du nok ;-)
Tror han er litt bedreKlassisk... Hvordan går det med den syke?
Litt mer liv her nåFår prøve å få litt liv her da. Nå sover omsider mini her også
![]()
Er det noe på tv i kveld?Gubben skal på jobb om en stund så blir alene. Kjøpt meg sjokolade så blir vel sittende litt foran tven om det er noe kjekt før jeg legger meg![]()
Ja det er det ;-)Det er levlig![]()
Og sikkert jobbe litt???Ja heldigvis for detda skal mor sove og legge beina på bordet
![]()
Vi skal bare sløve. Som vanlig hver kveldHva skal dere i kveld?
Hva slags godis?Vi skal bare sløve. Som vanlig hver kveld
Og spise godis ;-)
Her har storebror hatt et ønske om å smake på krabbe. Det fant vi på rema i dag. Ferdig kokt. Har du forslag til hva jeg kan gjøre med den for at det skal smake godt for en sær gutt???Ja da, og til og med på tilbud![]()
Nå er vel han også på vei ;-)Da kan snart roen senke seg i stua
Bare eldste igjen å legge, han går om 10 minutter
Noen som skal spise noe spennende i kveld?
Så det når jeg leste videre ;-)De kostet 199 kr![]()
Så bra! Da er det bare å holde på hygienetiltak i 48 timer til da, og krysse fingra for at resten slipper unnaTror han er litt bedre
Ikke kastet opp på noen timer, spist en yoghurt og drukket litt eplejuice![]()
Er aldri ute jeg :-oSushi blir det ofte. Men tipper vi prøver den nye over gata neste gang![]()
Hvor bruker dere gå da?
Det eneste jeg har til den er majones, fint brød med smør og eventuelt litt sitron..Her har storebror hatt et ønske om å smake på krabbe. Det fant vi på rema i dag. Ferdig kokt. Har du forslag til hva jeg kan gjøre med den for at det skal smake godt for en sær gutt???
Vår eldste elsker krabbe! Nystekt loff, majones/aioli og dill og/eller sitron over! Eldste spiste tre store skiver når vi hadde krabbelag i sommer. Etter kveldsmat!Her har storebror hatt et ønske om å smake på krabbe. Det fant vi på rema i dag. Ferdig kokt. Har du forslag til hva jeg kan gjøre med den for at det skal smake godt for en sær gutt???
Må iallefall få vaska regntøyet til storebror ;-)Alt kan gjøres i morgen![]()
Ja det kan jo være.Ja men tror det bare var her da
Smash, firkløver og potetgull ;-)Hva slags godis?
Som reker da. Smaker det som reker også?Det eneste jeg har til den er majones, fint brød med smør og eventuelt litt sitron..