Syns egentlig ettermiddag hadde vært verre.Men kjedelig å bruke en lørdag på det?
Her har vi alltid en ettermiddag midt i uka..
Stresse hjem, stresse med å få ferdig middagen, nesten ingen tid til å spise før man må ut av døren igjen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns egentlig ettermiddag hadde vært verre.Men kjedelig å bruke en lørdag på det?
Her har vi alltid en ettermiddag midt i uka..
KoseligSkravles senere for nå er det kjærestetid![]()
Heldige duDa har jeg vært i butikken og kjøpt meg en stor plate med melkesjokolade med japp. Får kose meg med den i kveld når gubben skal jobbe i kveld igjen:-/
Vi har lite dugnad, men vært på kvelden når vi har hatt det. Helt ok synes jeg. Men er kort vei til bhg her da i det minste vSyns egentlig ettermiddag hadde vært verre.
Stresse hjem, stresse med å få ferdig middagen, nesten ingen tid til å spise før man må ut av døren igjen...
Ja dit ogspPå shopping?![]()
På vei hjem nåLykke til da![]()
Satt igår kveld og hadde så lyst påHeldige du![]()
Vet hva det erÅ så bra !håper de finner ut noe da
Det må du væreFornøyd med det selv også![]()
Det var ikke langt unnaMåtte vel være noe i den duren ja. Tastet vel i søvne også![]()
![]()
Det skjønner jeg godtTok ingen sjanser i det regnværet![]()
Så herlig med hjemmehekletVognteppe. Tenker å ha stoff på ene siden og fylle med vatt eller noe.
Kos dere med kjærestetidSkravles senere for nå er det kjærestetid![]()
Vi har spist middag på dugnadSyns egentlig ettermiddag hadde vært verre.
Hørtes deilig utDa har jeg vært i butikken og kjøpt meg en stor plate med melkesjokolade med japp. Får kose meg med den i kveld når gubben skal jobbe i kveld igjen:-/
Kjøpte du noe fint da?Ja dit ogsp
Ja. Blir noen skjønnhetsfeil her og der. Men skal nok overleve detSå herlig med hjemmeheklet![]()
Sikkert hjemme nå?På vei hjem nå