Hehesøstra mi er sånn.. tar lørdags kaffen på ikea liksom
![]()
Jepp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehesøstra mi er sånn.. tar lørdags kaffen på ikea liksom
![]()
Den tror jeg ikke jeg har sett. Hva handler den om?Baby on board
Smart planJa hahasist ventet vi og mamma ringte etter hun hadde lånt hun en times tid -.- så nå setter vi gang før vi drar ut så spiser vi ute
![]()
Veldig lurt og økonomiskNei.. Så sparte jeg de pengene![]()
Ei karrieredame som egt ikke vil ha barn,hun vlir gravid og tror mannen er utroDen tror jeg ikke jeg har sett. Hva handler den om?
Vil ikke ha den så nære jeg :-oRegner med du skjønner den ja. Stor snakkis. Og et alternativ nær deg![]()
Jeg har veldig lite innflytelse. Bare mater opplysninger jegVil ikke ha den så nære jeg :-o
Så ikke gå for det er du snill ;-)
Kan jo ikke ødelegge strandsonen her :-o
Men har du stor innflytelse?
Ikke sett nei.Ei karrieredame som egt ikke vil ha barn,hun vlir gravid og tror mannen er utro
Oi, da er det jo imponerende!!Jaog jeg som til og med fikk lønn idag
![]()
Da får du mate dem med opplysninger om at korridor vest er utenkeligJeg har veldig lite innflytelse. Bare mater opplysninger jeg![]()
Jeg tror ikke der blir den, men vi får se. Om et år eller såDa får du mate dem med opplysninger om at korridor vest er utenkelig![]()
Stolt av degJaaadet syns jeg og
![]()
Da får du mate dem med opplysninger om at korridor vest er utenkelig![]()
Hva i all verden snakker dere om??Jeg tror ikke der blir den, men vi får se. Om et år eller så![]()
Få alt i tunell i stedet. ;-)Jeg tror ikke der blir den, men vi får se. Om et år eller så![]()
Noen lokale greierHva i all verden snakker dere om??![]()
Local stuffHva i all verden snakker dere om??![]()