Mhm må jo detDu får finne på noe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm må jo detDu får finne på noe.
Kan jeg godt forståDe gleder seg villt!![]()
Ja har hatt en kjempeflott dagHatt en fin dag alle sammen ?
Liker å prøve dem førstOkei hihi![]()
Trenger den vel kanskje før det ...hmmFår se om den kommer på salg da
Det var da makabert på fredagskveldenIkke gjør det da. Jeg sitter å leser en serie om noen mord langs en vei i Texas på VG +.
Flott :-DSnart skravleklar jeg også
Da er det bare å skravle. Gjort noe spennende idag da?Nå er jeg klar :-D
Er jo det tryggesteLiker å prøve dem først![]()
Kjipt da:-/. Viking kunne godt ha vunnetDet ble uavgjort
Hvem heier du på da?Daså![]()
Ja det er sant![]()
Har nyhetene på i bakgrunnen her![]()
Skjer det noe spennende der da ?Ja har hatt en kjempeflott dag. Du da?
Godt vi er flere ;-)Vi har kræsja i hver vår sofa, med tv og telefonerfredagsmood. Så skravler nok gjerne her jeg og
![]()
Sånn har vi gjort det også. Egne faddere pr barn. En evt tredjemann vil krølle til det der altsåNei, kan nok ikke bruke dem opp, men altså fordelt det slik at alle har en fadderrolle hver, og da blir det litt "rart" å ha noen av dem flere ganger, og ikke alle.
JaEr den fin?![]()
Da må du sette på Nytt på nyttDen er ferdig
Nja egentlig ikke. Har sett på kjøkken idagSkjer det noe spennende der da ?
Ja den har vært finhva har du gjort ?
Jeg har melkesjokolade med japp ved siden av meg ;-)Nei, skal dere begynne med denne sjokoladefristingen igjen nå![]()
Frøkna min løper ut i dusjen hele tiden hunMen vet ikke om det er så populært å ta med seg sjampoo og såpe ut i nabolaget![]()
Ikke alltid like greit. Har en med mye store tanker og følelser her for tiden ogsåFlott :-D
Nå er storebror i seng. Måtte inn til han igjen fordi han tenkte på skulle ting han ikke klarte å sette ord på :-(
Men nå tenker jeg han sover![]()