Skravletråd september

Er ett helt enkelt babyteppe som jeg begynte på for lenge siden og egentlig aldri blitt ferdig med:). Også så jeg at jeg har strikket nesten en halv omgang feil som irriterer meg. Men gidder ikke å rette på det da jeg kommer bare til å beholde det selv og sikker ingen som ser det:)
Fullt mulig bare du som legger merke til den feilen ja;)

Bra hun drikker ihvertfall;)
hun spiste en kvart pølse også så spiser litt og drikker normalt. bæsjer og tisser så dette er nok snart over :D hun virker ikke så plaget og fikk gode nyhet av legen at trommehinnene ikke har tatt skade av ørebetnnelsen for det hadde jeg merket :) legen unngikk å si at den hadde vært så betent at det hadde begynt å blø, så skjønner godt hvorfor hun hyltr den natten vi var på legevakten på natten. veldig fornøyd med legen min :)

Pasta er det gluten i ja, men får kjøpt egen glutenfri pasta.
Glutenfrie lasagneplater, pastaskruer, makaroni,spagetti osv.

De aller fleste pølser er glutenfrie:)
åå takk for tips :) mamma mener at det kan ha vært gluten hele veien siden jeg ikke ble noe bedre i magen når jeg var borte fra laktose. hun har det pga gikten sin og det kan komme med ME også

Sykt barn her så begrenser seg litt:) tar en dag av gangen..
Dere da?:)
Åh hvordan syk? Riktig god bedring:)

Brannstajonen.
Tog til inntekt for flyktningene+ salg av bøker og kaker ++
Middag hos svigers
Ellers slappe av:D

åå takk for tips :) mamma mener at det kan ha vært gluten hele veien siden jeg ikke ble noe bedre i magen når jeg var borte fra laktose. hun har det pga gikten sin og det kan komme med ME også
Får spørre om oppskrifter om det skulle være noe;)

ahh, skjønner:)

jeg er veldig fornøyd med legen min :) dessverre så har NAV sine egne regler så jeg må bare holde ut med tiltaket og det skal jeg! men det går utover tannlegen, men det får så være. jeg har gått med den tannen uten å rotfylle den siden lille N var 4-5 mnd så kan vel vente litt til. jeg jubler for at legen min støtter meg 100% og han beskytter meg og. men jeg må til dps for det er en del av prossesen. legen står på det at jeg burde bli ufør, men skal prøve å ikke ta det tungt. det blir bare enda en skje som forsvinner fra skuffen min. men jeg er sterk og dette skal jeg klare. han sa at vi skal kjempe sammen mot nav og jobbe med de :) ang dette med bv så sa han at dette går bra ikke det kommer til å gå bra, men det går bra! han sa at han har alle papirer på at jeg har ME så de papirene får de. jeg har ikke hørt noe siden de var på besøk heller. snart bare 1 mnd igjen de kan være inne før de gir svar på hva de ønsker videre

Back
Topp