Nei så kjiptLegen kunne ikke hjelpe meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei så kjiptLegen kunne ikke hjelpe meg![]()
Var heller dårlig synes jeg. Får håpe fastlegen kommer med noe som kan hjelpe da...Takk... Håper det jeg og.
Nei![]()
![]()
![]()
Tror hun kommer til å holde på spenningen lenge og bruke dem til å få oss til å skravle..Det er jeg også
Hva med å lansere dem tidlig, sånn tidlig neste uke kanskje?![]()
![]()
Hva leter du etter?Jeg leter, leter og leter...![]()
![]()
JeppDet er jo like før nå![]()
Det tror egentlig jeg ogsåTror hun kommer til å holde på spenningen lenge og bruke dem til å få oss til å skravle..
De to beste mammabuksene mine. Finner dem ikkeHva leter du etter?
Blir spennende å se når han kommer da jaJepphåper på at han kan komme litt før da
Men er spent på premiene og kravene for oktober også![]()
Har neste kontroll neste fredagBlir spennende å se når han kommer da ja
Når har du neste kontroll?
Nei så kjipt![]()
Veldig kjipt jaVar heller dårlig synes jeg. Får håpe fastlegen kommer med noe som kan hjelpe da...
Får satse på det daHar neste kontroll neste fredagsa til legen min før jeg dro at jeg håpet på å ikke se han da
![]()
Skjønner at det er kjiptVeldig kjipt javet ikke hva jeg skal gjøre.
Blir iallfall 100% sm hvis jeg skal gå rundt med disse smertene hver dag![]()
Ja,hadde vært gøyFår satse på det da![]()
Du får prøve noen kjerringråd kanskjeJa,hadde vært gøyhan håpet å høre fra meg om jeg ikke dukket opp i hvertfall
![]()
Vet ikke om jeg tror helt på de kjerringrådene jegDu får prøve noen kjerringråd kanskje![]()
Ja, han gjør nok detVet ikke om jeg tror helt på de kjerringrådene jeghan kommer vell når han er klar for det tenker jeg
![]()
Det var godt å høreSå koselig å se deg da det lille du får tid til
Koselig du stikker innom av og til![]()