Styr å skru den på og sitte med den store macen i fanget. Hehe, jeg er nok bare latHvordan styr?
Jeg har BV oppe i flere faner, jeg.
Generelt i en fane, skravletråd i en fane, termingrupper i en fane også videre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Styr å skru den på og sitte med den store macen i fanget. Hehe, jeg er nok bare latHvordan styr?
Jeg har BV oppe i flere faner, jeg.
Generelt i en fane, skravletråd i en fane, termingrupper i en fane også videre...
Haha, ja kanskje vi bor på samme sted ;-)Herlig! Ny butikk er digg datror faktisk jeg så annonse om den på avisa idag...?
![]()
Hva har skjedd?
Oi hva har skjedd?
Har slengt meg ned i sofaenHar det fint på jobb
Du driver med da??
Ble vel over 600 tenker jeg ;-)Hvor ange tror dere jeg endte på i dag?
Har da vært andre skravlekjerringer her før meg ogsåMen jeg er det
Ja, fredag er en super dagJeg elsker fredag! Netsen mer enn lørdag, for på redag vet man at man har helga foran seg![]()
Godt spørsmålHvordan skal jeg finne ut det liksom?!![]()
Å så dumt at de ikke kunne hjelpe:-/. Stor klem til dereLille får ikke av magen og har så vondt. Så ringte bare for å få tips om det var noe annet vi kunne gjøre. Evt om å kunne bruke tuppen av febermåleren for å hjelpe.
De ville ha oss inn grunnet bakgrunnen. Men han legen sa bare at det var helt normalt at de kunne gå en uke uten avføring. Helt motsatt av de vi har hørt og lest av fagfolk.. mme barn skal jo ha avføring hver dag.. og resultatet ble bare hjemsendt uten å egentlig føle seg noe bedre. Ei heller hun..
Det er det. Jeg er trøtt nåAh er en stund igjen da
Litt nabosted hvertfallHaha, ja kanskje vi bor på samme sted ;-)
Få høre da?Hvor ange tror dere jeg endte på i dag?
Legevakt, på grunn av...?
Så jeg er tilgitt??Er greit det kjære
Det er det. Blir helga nesten litt lengre ogsåFredager er så bra. Og digg med torsdag kveld, at man kan glede seg til fredag![]()
Venter på at min skal bli ferdig med trening jeg ogDa kom omsider gubben hjem fra trening. Da får jeg være litt sosial med han også kanskje før vi legger oss![]()
Æsj da, det må du fikse!!Ånei har skravlet med ned 2 plasser. Må gjøres noe med
Jobber med sakenÆsj da, det må du fikse!!![]()